Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrare (xtc)?

rare (xtc)?

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JungleLid
01-01-2024, 00:00
#1
plantenbak zei:
dat het een wit kroontje als druk heeft zegt niet altijd wat.. er zijn ondertussen ook 100e verschillende blauwe mitshu's op "de markt"...
Klik om te vergroten...
Ik ben het hier niet helemaal mee eens.. ik weet wel dat dit overal staat op drugsinfopagina's etc.. maar toch.. Je geeft nu net een voorbeeld van een 'heel bekende' pil (met goeie reputatie).. Als 'makers' die pil dan gaan namaken hebben uiteraard al een kleine voorsprong dan :wink: Volgens mij is die blauwe mitsu nu ook nét die pil waarvan de meeste namaak in omloop zijn.. Dit is toch wel een meer onbekende (denk ik zo?) druk.. Dus denk niet dat er in een paar maanden tijd 3 of 4 'ladingen' pillen worden gemaakt met dezelfde druk.. Testcenters kijken toch ook altijd eerst naar de druk (zij doen waarschijnlijk ook diktemetingen etc, maar denk niet dat, indien die pil in hun database staat, ze gelijk een onderzoek gaan doen wat er in zit?.. kan fout zitten natuurlijk). Naja ik ben natuurlijk ook geen expert ofzo, maar denk alleen dat de mensen hier een beetje te snel roepen dat je niet naar de druk mag kijken.. Als je kijkt naar de druk/regio/tijdsinterval is de kans toch groot dat je het juist hebt.. just my 2 cents :)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jungle zei:
Testcenters kijken toch ook altijd eerst naar de druk (zij doen waarschijnlijk ook diktemetingen etc, maar denk niet dat, indien die pil in hun database staat, ze gelijk een onderzoek gaan doen wat er in zit?.. kan fout zitten natuurlijk). Naja ik ben natuurlijk ook geen expert ofzo, maar denk alleen dat de mensen hier een beetje te snel roepen dat je niet naar de druk mag kijken.. Als je kijkt naar de druk/regio/tijdsinterval is de kans toch groot dat je het juist hebt.. just my 2 cents :)
Klik om te vergroten...
True, maar testcenters kijken ook naar de dikte en het gewicht, en het zou al héél toevallig zijn dat een andere druk met een andere stof (mcPP ipv MDMA of zo) hetzelfde gewicht én dezelfde dikte zou hebben...

En de regel dat je niet mag vragen of een bepaalde kleur en teken goed is, is er omdat het een vals gevoel van veiligheid kan geven, en zeker bij drugs is dat gevaarlijk. We willen natuurlijk vermijden dat iemand 2 mcPP pillen slikt omdat hier iemand zegt dat zijn gele duifjes maar 40mg MDMA bevatten :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jungle zei:
plantenbak zei:
dat het een wit kroontje als druk heeft zegt niet altijd wat.. er zijn ondertussen ook 100e verschillende blauwe mitshu's op "de markt"...
Klik om te vergroten...
Ik ben het hier niet helemaal mee eens.. ik weet wel dat dit overal staat op drugsinfopagina's etc.. maar toch.. Je geeft nu net een voorbeeld van een 'heel bekende' pil (met goeie reputatie).. Als 'makers' die pil dan gaan namaken hebben uiteraard al een kleine voorsprong dan :wink: Volgens mij is die blauwe mitsu nu ook nét die pil waarvan de meeste namaak in omloop zijn.. Dit is toch wel een meer onbekende (denk ik zo?) druk.. Dus denk niet dat er in een paar maanden tijd 3 of 4 'ladingen' pillen worden gemaakt met dezelfde druk.. Testcenters kijken toch ook altijd eerst naar de druk (zij doen waarschijnlijk ook diktemetingen etc, maar denk niet dat, indien die pil in hun database staat, ze gelijk een onderzoek gaan doen wat er in zit?.. kan fout zitten natuurlijk). Naja ik ben natuurlijk ook geen expert ofzo, maar denk alleen dat de mensen hier een beetje te snel roepen dat je niet naar de druk mag kijken.. Als je kijkt naar de druk/regio/tijdsinterval is de kans toch groot dat je het juist hebt.. just my 2 cents :)
Klik om te vergroten...
ben ik het ook wel mee eens, ik richte mij niet echt op deze pil maar meer in het algemeen dat je er niet altijd van uit kan gaan. :)
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sowieso is de XTC markt op dit moment enorm vervuild. Dan praat ik ook echt over bijna 20% mCPP!
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#5
speed misschien?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."