Pffffffffffffff....
Vanavond spacefeest bij vriend thuis in z'n appartement.
Maar wat een gedoe..
Er zijn een paar mensen in die vriendenkring die niks van xtc afweten en het volledig verwerpen.
Ook komen de vriendinnen van 2 vrienden van me die al vaker nemen. Nou zijn ze bang voor dat die rare dingen over ze gaan denken als ze er achter komen dat we 1 keer in de 2/3 maanden MDMA nemen. En 1 gast die daar ook altijd zit is 100% anti drugs en stookt veel ertegen. Aan mensen vet overdreven verhalen over gebruik vertellen enzo. Echt triest...
Dus nu moet ik vanavond een of ander toneelstukje opvoeren waarin zo'n vriend aan mij vraagt wat MDMA doet enzo en dat ie wel eens wil proberen... bahhh...
Maarja als ik het niet doe kan de hele avond verkeerd lopen dus heb weinig keus.
Ik wil best mensen die er niet veel vanaf weten uitleggen hoe het werkt en hoe wij er mee omgaan en dat dat ook op een redelijk verstandige manier kan. Maar dat toneelspel eromheen vind ik zo irritant...
Vooroordelen zijn zo zwak.. nergens op gebaseerd en leiden alleen maar tot ruzie en mensen die raar over je gaan denken zonder reden.
Maargoed denk dat het wel goed gaat komen vanavond.
Eerste keer kristallen dus ben wel heel benieuwd en ga ook wel trip reportje typen denk als het beetje gedenkwaardig was. We zijn iig goed voorbereid en stuk of 10 mensen hebben gezegt mee te doen. Maarja maar hopen dat ze dat ook nog doen als het eenmaal zover is..
Vroeg me af of veel mensen dit nou hebben? En hoe jullie er mee om gaan?
Of dat ik gewoon een beetje een kut vriendengroep heb :P
Heb nog wel een andere vriendengroep die superchill over xtc zijn maar die willen alleen op feesten en ik wil het een beetje afwisselen dus ja...