Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVooroordelen en gedoe rondom XTC

Vooroordelen en gedoe rondom XTC

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neem gewoon MDMA met andere mensen die ook MDMA nemen. De rest hoeft er niks van te weten.
Zeggen dat het niet schadelijk is enzo heeft toch geen zin en dat klopt ook niet.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe is het gegaan?
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Pffffffffffffff....

Vanavond spacefeest bij vriend thuis in z'n appartement.
Maar wat een gedoe..

Er zijn een paar mensen in die vriendenkring die niks van xtc afweten en het volledig verwerpen.
Ook komen de vriendinnen van 2 vrienden van me die al vaker nemen. Nou zijn ze bang voor dat die rare dingen over ze gaan denken als ze er achter komen dat we 1 keer in de 2/3 maanden MDMA nemen. En 1 gast die daar ook altijd zit is 100% anti drugs en stookt veel ertegen. Aan mensen vet overdreven verhalen over gebruik vertellen enzo. Echt triest...

Dus nu moet ik vanavond een of ander toneelstukje opvoeren waarin zo'n vriend aan mij vraagt wat MDMA doet enzo en dat ie wel eens wil proberen... bahhh...
Maarja als ik het niet doe kan de hele avond verkeerd lopen dus heb weinig keus.

Ik wil best mensen die er niet veel vanaf weten uitleggen hoe het werkt en hoe wij er mee omgaan en dat dat ook op een redelijk verstandige manier kan. Maar dat toneelspel eromheen vind ik zo irritant...

Vooroordelen zijn zo zwak.. nergens op gebaseerd en leiden alleen maar tot ruzie en mensen die raar over je gaan denken zonder reden.

Maargoed denk dat het wel goed gaat komen vanavond.
Eerste keer kristallen dus ben wel heel benieuwd en ga ook wel trip reportje typen denk als het beetje gedenkwaardig was. We zijn iig goed voorbereid en stuk of 10 mensen hebben gezegt mee te doen. Maarja maar hopen dat ze dat ook nog doen als het eenmaal zover is.. :rolleyes:

Vroeg me af of veel mensen dit nou hebben? En hoe jullie er mee om gaan?
Of dat ik gewoon een beetje een kut vriendengroep heb :P

Heb nog wel een andere vriendengroep die superchill over xtc zijn maar die willen alleen op feesten en ik wil het een beetje afwisselen dus ja...
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een vriendengroep van niet gebruikers en van gebruikers.
Er is nooit gezeik, er wordt alleen maar meer gelachen :grin:
De niet gebruikers lachen de gebruikers uit en anders om...

Iedereen laat elkaar in zijn waarde en persoonlijk vind ik dat als je het gedrag van andere afkeurt dan moet je met verrekte goede argumenten komen..
En niet het argument ; het is slecht voor je, Alcohol is pas slecht voor je..
Als je xtc verantwoord gebruikt kan een avondje aan het bier schadelijker zijn..

Ook zijn xtc gebruikers vaak leuker liever gezelliger verliefder :) dan niet gebruikers haha
Uitzonderingen nagelaten.. dus eigenlijk moet jij een anti niet gebruiker worden :tearsofjoy:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
JohnAlmere zei:
Ik heb een vriendengroep van niet gebruikers en van gebruikers.
Er is nooit gezeik, er wordt alleen maar meer gelachen :grin:
De niet gebruikers lachen de gebruikers uit en anders om...
Klik om te vergroten...
Yes, ik heb hetzelfde :)

Ik heb ook 1 vriend die altijd 100% anti drugs was, maar sinds ie mij een keer spacend heeft gezien doet ie er niet zo moeilijk meer over.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Miss J zei:
Hoe is het gegaan?
Klik om te vergroten...

Ben ik ook benieuwd naar, ook naar je eerste ervaring met kristalletjes!
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou het was gelukkig wel een groot succes allemaal.

1 Vriendin was ziek en kwam niet, de 2e kwam uiteindelijk ook niet.
De anti-drugs gast ging voor we begonnen ook weg.

En bijna iedereen deed mee
Op 2 meisjes na maar die waren zéér prettig gezelschap (Knuffelen masseren etc :hearteyes: )

Kristallen was een beetje onwennig. Wat een gedoe om dat te verdelen en in te nemen. Eén bommetje met vloeitje gemaakt maar later gewoon met vinger achterop tong en doorspoelen maar! :P

Tussendoor ff een kort autoritje gemaakt met een nuchtere vriend. Hard optrekken en remmen enzo, supervet. Lekker brillen hallucinaties (IEDEREEN zag ze). En toen ik naar huis fietste zag ik een zwarte piet op het dak van een huis bezig bij een schoorsteen. En hij zwaaide even naar me.

Vandaag ff met de auto langsgereden om nou te kijken wat het echt was. Was het een licht reflecterende metalen schoorsteenpijp naast een gewone schoorsteen. :grin:

---

Over het effect van de kristallen heb ik net gereageerd in een MDMA kristal topic:

Ik weet niet waarom maar ik heb woensdag voor het eerst kristallen gedaan en het was toch 1 van m'n minst spannende trips.

Het leek wel of het continu in de beginfase bleef zitten. Toen het eenmaal 20 minuten werkte nam ik nog eens 100 mg bij maar er veranderde niet veel. Het was wel erg chill maar ik miste toch een beetje de energie flows en de harde inslag en tintelingen.

Ik snap niet waaraan het ligt... Ik laat er genoeg tijd tussen elke keer. Laatste keer was 2,5 maanden terug.
Klik om te vergroten...

Was dus niet zo mooi allemaal als ik gehoopt had, maar anderen hadden dit weer wel en sommige weer niet dus ik moet het nog maar een keer proberen denk over een paar maanden.
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt leuk!! Wanneer en waar is het volgende feest?? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."