Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc en Carnaval

Xtc en Carnaval

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet meer gedaan, gewoon bij het bier gehouden..
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#2
He het is weer Carnaval en normaal dronk ik altijd wat biertjes in het lolake cafeetje waar iedereen uit de regio naartoekomt, natuurlijk allemaal aan de drank.

Ik wil graag eens wat anders, misschien een half pilletje, mijn vraag is of dit nou wel verstandig ga zijn, de muziek is klote, en het is druk. Ik zou ook graag willen dat het niet teveel ga opvallen, maar van een half gaan je ogen nog niet wagenwijd opstaan, en je kaken gaan toch nog niet klapperen?


:stoned:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat het wel meevalt qua opvallendheid.
Geen alcohol er bij drinken en zorg regelmatig voor wat afkoeling.
En zorg dat je betrouwbare pillen hebt, het is al te laat om ze te laten testen maar misschien is het mooi om te weten wat voor ervaring andere mensen uit jouw omgeving met die pil hebben.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stampvolle kroegen (lees: warmte en veel indrukken) en naar mijn inziens niet de juiste xtc muziek lijkt het me niet verstandig om het te nemen. Heb je het genomen?
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
een halfie kan geen kwaad.
Maar het is je eigen keuze, en na 1 pilletje word het meestal volgend feest nog een, en dan ook als je zaterdagavond naar de kroeg gaat, enz.
Je moet het wel verantwoord gebruiken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."