#1
of neem gewoon een hele....
beter goed vaag als half vaag![:grin:]()
beter goed vaag als half vaag
Wacky zei:Als je een paar uur voor inname niets eet zal het binnen een half uur werken (en toch nooit bijnemen "omdat het niets doet" binnen een uur ofzo, en als je wel gegeten hebt 2 uur, dan kun je pas zeggen dat het niets doet, bij gebruik van capsules nog langer)

Zoekendezoeker zei:Gewoon lekker n halfje afbijten en wegspoelen...
![]()
Dit doet ze maar 1 keer omdat ze daarna erachter zal komen dat een hele toch beter was en in het vervolg zal ze hele pillen nemen. 1 keer kan niet zo veel kwaad.Fresh zei:Bijten? Hmmm niet echt goed voor je tanden he? Lijkt me niet verstandig met chemische rotzooi(afgezien dat het in je lichaam natuurlijk ook niet goed is...).

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."