Yo peeps,
Ik heb mijzelf onlangs een E.Z. Test aangeschaft ergens in een smartshop in Amsterdam ter indicatie van de volgende vier stoffen in een pil/poeder/(vloeistof?); "MDMA, Amfetamine, DXM, en 2C-B"
Gister in al m'n enthousiasme direct een paar lokale pillenboeren bezocht met m'n Marquis test in aanslag..
Geval nummer 1: Een beetje poeder van een blauwe vlinder tablet verkleurde direct naar diep donkerpaars, dat hoort dus de goede kleur te zijn volgens het ingesloten kleurenschema en het duid dus op de aanwezigheid van een MDMA-achtige substantie
Geval nummer 2: Een beetje poeder van een blauwe vraagteken regeageerde niet direct met de vloeistof maar verkleurde pas later naar blauw en ik zag wel direct een beetje poeder regeageren in de kleur bruin (duid op aanwezigheid van pep.) Voor de rest bleven er alleen maar korreltjes blauwe poeder achter.
Nou denk ik dat ik het antwoord al weet maar nu wil ik het graag van meedere mensen horen alleen al om deze ruk dealers

er vierkant uit te lullen met harde bewijzen en voor verspreiding van het woord in de omgeving..
Ik denk dat de kleurstof in gevalletje 2 uiteindelijk blauw kleurde vanwege de aanwezigheid van blauwe kleurstof in de pillen en dus helemaal geen MDMA-achtige substantie bevatte en slechts een beetje pep
Het hoort direct te verkleuren/reageren toch?
Am I right? I feel like mythbusting today
Test altijd je drugs voordat je het neemt