Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsE.Z Test - Marquis; Direct reageren met de testvloeistof?

E.Z Test - Marquis; Direct reageren met de testvloeistof?

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
Kan inderdaad gewoon nog M zijn, dit kan zeker wat bubbelen en roken. Mijn geteste 84% M doet dit ook. Niet dat het er van afspat, maar het doet het zeker!

Wil je richting dealers met harde feiten strooien, laat je spul dan sowieso bij een lab testen..ipv hierop te varen!

DXM is echt vrij ongewoon! 1x meegemaakt..in een tablet die me gegeven werd als zijnde.....een DOB tablet! :openmouth:
K
Kees KlapkaakLid
Yo peeps,

Ik heb mijzelf onlangs een E.Z. Test aangeschaft ergens in een smartshop in Amsterdam ter indicatie van de volgende vier stoffen in een pil/poeder/(vloeistof?); "MDMA, Amfetamine, DXM, en 2C-B"

Gister in al m'n enthousiasme direct een paar lokale pillenboeren bezocht met m'n Marquis test in aanslag..

Geval nummer 1: Een beetje poeder van een blauwe vlinder tablet verkleurde direct naar diep donkerpaars, dat hoort dus de goede kleur te zijn volgens het ingesloten kleurenschema en het duid dus op de aanwezigheid van een MDMA-achtige substantie

Geval nummer 2: Een beetje poeder van een blauwe vraagteken regeageerde niet direct met de vloeistof maar verkleurde pas later naar blauw en ik zag wel direct een beetje poeder regeageren in de kleur bruin (duid op aanwezigheid van pep.) Voor de rest bleven er alleen maar korreltjes blauwe poeder achter.

Nou denk ik dat ik het antwoord al weet maar nu wil ik het graag van meedere mensen horen alleen al om deze ruk dealers :kots: er vierkant uit te lullen met harde bewijzen en voor verspreiding van het woord in de omgeving..

Ik denk dat de kleurstof in gevalletje 2 uiteindelijk blauw kleurde vanwege de aanwezigheid van blauwe kleurstof in de pillen en dus helemaal geen MDMA-achtige substantie bevatte en slechts een beetje pep

Het hoort direct te verkleuren/reageren toch?

Am I right? I feel like mythbusting today :hearteyes:

Test altijd je drugs voordat je het neemt
V
VivaLaBlondeLid
Heb ook wel eens pillen van dik boven de 110 gehad die pas na enkele tientallen seconden naar zwart kleurden. Inderdaad lost die kleurstof heel dik op in 't zwavelzuur, heb ooit lelijk licht roze pilletjes gehad waarbij de marquis na een tijd ook naar diep roze verkleurde, bagger.
K
Kees KlapkaakLid
Vanmiddag had ik een witte swirl waarvan het poeder tezamen met de testvloeistof zwart werd, begon te roken en bubbelen dit is niet goed toch? :P
B
BelgoLid
Kees Klapkaak zei:
Vanmiddag had ik een witte swirl waarvan het poeder tezamen met de testvloeistof zwart werd, begon te roken en bubbelen dit is niet goed toch? :P
Klik om te vergroten...

Er staat in de handleiding dat dit betekent dat er DXM inzit.
iid geval als het grijzig/zwart wordt en bubbelt.Gasvormig.Geen MDMA dus.
B
BerbatovLid
Kees Klapkaak zei:
Klik om te vergroten...

Bruisen is niet heel vreemd bij een flinke concentratie MDMA.
l
lysergine25Lid
heb je alleen de marquis ?

er zijn er nog meer die per stap meer vertellen wat het wle is als het geen mdma is.

:confused:
M
MegasumoLid
Belgo zei:
Kees Klapkaak zei:
Klik om te vergroten...

Er staat in de handleiding dat dit betekent dat er DXM inzit.
iid geval als het grijzig/zwart wordt en bubbelt.Gasvormig.Geen MDMA dus.
Klik om te vergroten...

Dat had swim vanmiddag dus ook met Swirls, witte en roze- beetje bubbelen- alleen gelooft swim dat dat dan weer niet met de aanwezigheid van DXM te maken heeft maar met de concentratie MDMA. Wel pikzwart direct- Maar het rookte iig niet.

Maar zonder naar het lab te sturen weet je nog niks, kan 10 mg mdma en 100 mg DXM inzitten, zou de test dan ook zwart uitslaan?
H
HagelkaasLid
Kees Klapkaak zei:
Klik om te vergroten...
Dat betekent vaak niets meer dan een beetje vocht in de pil. Zuur + vocht = bubbelen!
W
WackyLid
Dat gaat wel redelijk snel ja.

Ik vind het verder zowieso eigenlijk bijna jammer dat deze test bestaat en zal hem zelf zeker nooit gebruiken. Als jij een pil koopt met daarin 5mg MDMA en 50mg mcpp, zal de test je doen geloven dat je een goede pil hebt.....
Valse zekerheid dus.
B
BerbatovLid
Wacky zei:
Dat gaat wel redelijk snel ja.

Ik vind het verder zowieso eigenlijk bijna jammer dat deze test bestaat en zal hem zelf zeker nooit gebruiken. Als jij een pil koopt met daarin 5mg MDMA en 50mg mcpp, zal de test je doen geloven dat je een goede pil hebt.....
Valse zekerheid dus.
Klik om te vergroten...

Ligt aan de functie waarmee je hem gebruikt natuurlijk. De test kan zeker wel uitsluitsel geven op geen MDMA. Als dat het geval is hoef je sowieso niet naar het testcentrum.
V
VivaLaBlondeLid
Hagelkaas zei:
Kees Klapkaak zei:
Klik om te vergroten...
Dat betekent vaak niets meer dan een beetje vocht in de pil. Zuur + vocht = bubbelen!
Klik om te vergroten...

Kristallen roken en bubbelen als een gek als je de marquis eroverheen gooit!
Heeft dus waarschijnlijk niks te maken met DXM.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."