Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveelheid

Hoeveelheid

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
T
ThunderspaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen,

Ik ga vanavond mdma nemen alleen weet ik nog niet hoeveel ? :grin:
Heb voor het laatst een half jaar geleden gebruikt en dat was mijn 1e x. Alleen het probleem wat ik heb is dat ik er vanavond ook nog een beetje normaal bij wil lopen aangezien ik ook nog wel wat vuurwerk wil afsteken en nogal wat bekenden tegenkom.
Nou heb ik pilletjes van 100 mg ( rode hartjes ). En nu is mijn vraag als ik een halfje neem of ik er dan wat van ga merken of is dit zonde ?

:)
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
100 mg is op zich een mooie dosis, je hebt kans dat je met een halfje nét niet het mdma gevoel :hearteyes: krijgt en dat zou zonde zijn!

Veel plezier!
T
ThunderspaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik zat er aan te denken om ook een beetje melow te gaan spacen :grin: Maar omdat ik natuurlijk heel lang geen xtc heb gebruikt en het pas me 2e x is. Dacht ik misschien dat 50 mg wel een leuke dosis was. ( weeg dan ook maar 60 kg )
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Begin gewoon lekker met een halve, dan zit je sowieso wel veilig. Is het toch te mild voor je, dan kan je altijd de andere helft er nog bij slikken.
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rode hartjes (als hetzelfde zijn) zijn prima, echter: vuurwerk en E? Een hoop (misschien idiote) mensen? Naast dat ik lees dat je een half jaar geleden je laatste E hebt gehad? Lijkt mij niet een goede omgevings combi enz: :rolleyes: Maar wie ben ik :wink:

Lekker thuis een halve nemen zoals hier al werd gezegd en de andere helft lekker 3 kwartier later nemen.
T
ThunderspaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het halfje genomen om 12.00 :grin: voelde em wel lekker :hearteyes:
Niet helemaal van de kaart dus dat was mooi.

Beste wensen iedereen :grin: :wave:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wiet icm pillen zijn ideaal. Try it.. muwhaha. love & peace..

x :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."