Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMooiste ervaring tijdens XTC

Mooiste ervaring tijdens XTC

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
Re: Mooiste ervaring tijdens XTC voor 35 +

Er is al een speciaal topic voor de 35+ ers onder ons. Kijk daar anders even... Beetje onzin om deze nu ook alleen voor de oudere forumleden te houden, dus ik zal de topic-titel ook gelijk even aanpassen en die leeftijdsgrens weghalen.
t
trippelhLid
De titel zegt het al , je mooiste moment en wat staat voor je het meest in je geheugen van de trip
Ik heb vooral goede sexuele belevingen met mijn vrouw en we komen tot heel aparte ontdekkingen.
Ik zal het er later nog over hebben maar laten we maar eens vergelijken :)
V
VigilanteLid

Ik ben nog geen 35, telt mijn mooie ervaring nu niet mee?
t
trippelhLid

Natuurlijk wel oke titel moet eigenlijk 30 + zijn maar ben benieuwd onder mijn leeftijd genoten of we het een beetje het zelfde beleven :beer:
B
BeanheadLid
Na hevig dansen trekt een vriend van me aan men arm en neemt me ineens mee naar het WC. Hij gooit Water in men gezicht en dat heeft echt nog nooit zo prettig gevoeld als onder mdma, sindsdien kan ik het ook nuchter op elk feest heel hard apprecieren.

KUSJES EN KNUFFELS :hearteyes:

De sociale interactie met IEDEREEN!

& die "na-invloed" van een keertje mdma dat je zo nog hebt voor een aantal weken/maanden.
S
SunseedLid
Beanhead zei:
Na hevig dansen trekt een vriend van me aan men arm en neemt me ineens mee naar het WC. Hij gooit Water in men gezicht en dat heeft echt nog nooit zo prettig gevoeld als onder mdma, sindsdien kan ik het ook nuchter op elk feest heel hard apprecieren.
Klik om te vergroten...
Was dat dan omdat hij kwaad was? :grin:
B
BeanheadLid
Nee, om water in men gezicht te gooien :tearsofjoy: . "Beanhead je gaat niet geloven wat ik nu ga doen" *splash* Wohowoowwww, wauuuwww dat doet goeddddd

DEN ANTWEIREP! :hearteyes:
S
SunseedLid
Beanhead zei:
Nee, om water in men gezicht te gooien :tearsofjoy: . "Beanhead je gaat niet geloven wat ik nu ga doen" *splash* Wohowoowwww, wauuuwww dat doet goeddddd

DEN ANTWEIREP! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Haha jepp :hearteyes:

Haha, moet ik ook eens proberen onder MDMA :hearteyes:
t
trippelhLid
Ik ga zaterdag weer een avondje xtc nemen met mijn vrouw en kijk er nu al naar uit .
En we proberen altijd weer wat nieuws te ontdekken .
Verslag volgd :grin: :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."