Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'acceptabele' hoeveelheid rotzooi in de pil?

'acceptabele' hoeveelheid rotzooi in de pil?

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
Goededag allemaal,

Binnenkort wil ik eens MDMA proberen. Helaas kon ik geen poeder krijgen, maar wel pillen. Niet echt belangrijk, want ook in poeder kan rotzooi gedaan worden, maargoed. Deze ga ik dus laten testen, maar ik wil op voorhand weten wat ik wel en niet toe kan staan. Anders wordt het achteraf
van 'oh, dit kan nog wel', gewoon omdat ik geen zin heb om opnieuw te moeten regelen :tongueout:
en nu waar het om gaat, zonder ge-ouwehoer..

Ik weet van het feit dat mcpp en PMA weleens in pillen zit. Wat voor een dosis is voor deze stoffen aanvaardbaar? Ik weet niet of het er in wordt gedaan als het weinig invloed heeft, maar wie weet. En zijn er nog andere 'mdma-vervangers' die in pillen worden gedaan? zo ja, welke dosis is bij deze stoffen aanvaardbaar?

Ik hoop dat iemand hier meer van weet :)

Pawel
I
ImmoLid
pawelonius zei:
Ik weet van het feit dat mcpp en PMA weleens in pillen zit. Wat voor een dosis is voor deze stoffen aanvaardbaar?
Klik om te vergroten...

Helemaal niets.
E
Exceptional InsightLid
Immo zei:
pawelonius zei:
Ik weet van het feit dat mcpp en PMA weleens in pillen zit. Wat voor een dosis is voor deze stoffen aanvaardbaar?
Klik om te vergroten...

Helemaal niets.
Klik om te vergroten...
m
megatrippieLid
Als mensen iets aanbieden zorg dan dat je weet wat het is.
bekijk zo'n pil goed en zoek hem op.
vaak is hij te vinden.
nog geen garantie daarvoor moet je naar een testlab.
maar in de meeste gevallen kan je al wel zien wat je in huis haalt met een pil.
kijk als je weet hoe die dingen er uit zien eerst bijvoorbeeld eens op http://www.pillreports.com/
O
Oom KlaasLid
Rotzooi is toch nooit aanvaardbaar?
p
paweloniusLid
ok bedankt :) Ik had wel gevraagd en pill report gecheckd hoor :wink: maar je weet toch nooit helemaal zeker, vandaar dat ik vraag. Bedankt voor de info :)
C
Chris PontiusLid
Ga jij je pillen wassen :P?
Of je wat merkt van bepaalde "rotzooi" in je pillen hangt af van de stof; van mcpp merk je bijvoorbeeld al vrij snel wat en kan volgens mij ook nog eens voor serotoninevergiftiging zorgen icm MDMA, terwijl je met een beetje pep in je pil veel minder gezeik hebt (als dat überhaupt nog wel eens gebeurt).
p
paweloniusLid
Oom Klaas zei:
Rotzooi is toch nooit aanvaardbaar?
Klik om te vergroten...
gooi jij je hele salade weg als je 2 zandkorreltjes aantreft?
W
W.F.L.Lid
TS zei:
'acceptabele' hoeveelheid rotzooi in de pil?
Klik om te vergroten...

Geen.

Er zit geen "rotzooi" in een echte XTC-pil. Soms caffeine (kan weinig kwaad, meestal iets van een tiental mg ofzo?) of speed maar dat gebeurt niet vaak. mCPP ook maar dan heb je gewoon een slechte pil, geen XTC-pil, dus helemaal niet acceptabel. Gewoon MDMA, kalk en kleurstof dus. Als je geen kalk wilt dan moet je maar zuivere MDMA kopen. Beter laat je je pillen testen, als er wat psychoactiefs in zit dan hoor je het wel. Verder kan het weinig kwaad. Die MDMA is soms ook vervuilt is met "rotzooi", onzuiverheden die achterblijven bij het productieproces. Ik vind dat acceptabel genoeg als het getest is, kan weinig kwaad. Als je 0,0% rotzooi wilt dan moet je maar 84% MDMA gaan zoeken. Succes :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."