Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTestresultaten

Testresultaten

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
Ik ben woonachtig in België dus heb geen ervaring met testcentra maar als je een pilletje laat testen krijg je daar niets van op papier?

Dan kan dit misschien ingescand of gewoon een foto van getrokken worden en online gesmeten worden.
Heb het nog nooit gezien.
Want er wordt veel beweerd of beloofd dat pillen getest zijn en er zoveel mg inzit maar das enkel maar praat uiteindelijk.
S
SperSIZEboonLid
ja dat krijg je wel op papier..
d
doe de duifLid
Inscannen/foto van die handel bij geteste snoepjes :rockband:
E
Exceptional InsightLid
SperSIZEboon zei:
ja dat krijg je wel op papier..
Klik om te vergroten...
Je brengt je dope, krijgt een telefoonnummer die je na een bepaalde tijd moet bellen voor het resultaat. Komt dat papier dan bij jou door de fax ofzo?
l
langemanLid
Exceptional Insight zei:
Je brengt je dope, krijgt een telefoonnummer die je na een bepaalde tijd moet bellen voor het resultaat.
Klik om te vergroten...

Dat krijg je dan weer wel op papier...
A
AalpoepertLid
Ik heb het niet op papier gekregen. Het werd me gewoon verteld door het testcentrum. Niks zwart op wit.
Het is ook voor eigen gebruik, als je het dan op papier zou krijgen zou je dat kunnen gebruiken om de verkoop van je pillen te stimuleren denk ik.
S
SublimoLid
Aalpoepert zei:
Ik heb het niet op papier gekregen. Het werd me gewoon verteld door het testcentrum. Niks zwart op wit.
Het is ook voor eigen gebruik, als je het dan op papier zou krijgen zou je dat kunnen gebruiken om de verkoop van je pillen te stimuleren denk ik.
Klik om te vergroten...

Haha ja dat zou je nog als bewijs kunnen voorleggen dat jou pillen wel goed zijn :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."