#1
Ik breek pillen vaak in stukken omdat ik graag nauwkeurig doseer en heb gemerkt dat het dan ook sneller werkt. Dus als je niet al te veel van die bittere bende wilt proeven kun je tussen poeder en pil in gaan zitten: brokstukken wegdrinken. Nadeel is alleen dat XTC pillen vaak snel verpulveren als je ze in stukjes probeert te krijgen, en dan zit je dus alsnog met een deel poeder opgescheept. Cappies werken altijd nog het beste.