#1
Je hebt wellicht een virus. Voel je je over een week tot twee weken nog steeds zo dan ga je naar de dokter. Tot die tijd oe je best wat drientje zegt.
Ik vind dat toch sterk dat zoveel mensen daar zo rap vanuit gaan. Vergeet niet dat drugs geld kost en dat echt niet iedereen drugs in drinken lopen te doen.Drientje zei:Waarom denk je dat er iets in je drinken gedaan is?
Ik denk ook eigenlijk niet dat er iets in mijn drinken is gedaan. Maar zo moe als nu heb ik me nog nooit gevoelt na het gebruik van xtc daarom dacht ik eraan.KoxBox zei:Ik vind dat toch sterk dat zoveel mensen daar zo rap vanuit gaan. Vergeet niet dat drugs geld kost en dat echt niet iedereen drugs in drinken lopen te doen.Drientje zei:Waarom denk je dat er iets in je drinken gedaan is?
Was het maar waar.
Dat klopt ook. Toen ik nog veel drugs gebruikte, en dan praten we over MDMA, was ik nooit ziek.langeman zei:Maarja, vaak is het ook andersom. Eerst een beetje verkouden of kwakkelig en erna nergens last meer van.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."