Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoeheid en niet kunnen concentreren

moeheid en niet kunnen concentreren

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hebt wellicht een virus. Voel je je over een week tot twee weken nog steeds zo dan ga je naar de dokter. Tot die tijd oe je best wat drientje zegt.
L
Luc18Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ik weet niet of ik deze vraag in wiet of xtc forum moet plaatsen. Maar ik heb 2 weken geleden 1.5 xtc pil op, afgelopen vrijdag wat geblowd en zaterdag 1 xtc pil. (Neem nu minimaal 2 maanden geen xtc meer)

Ik voel me al de hele week erg moe en kan me bijna niet concentreren (Ook niet als ik echt mijn best doe). Eerst dacht ik aan een dip van de xtc maar dat is het denk ik niet omdat ik me behalve de vermoeidheid gewoon goed voel. Ik had trouwens zaterdag voordat ik mijn xtc nam ook even een moe en slap gevoel. Dat kan toch niet van de wiet van de avond daarvoor geweest zijn? En de vermoeidheid nu al helemaal niet toch?

Ik probeer wat meer te slapen dan normaal maar dat heeft niet echt zin. Ik heb geen idee waar het door komt. Misschien heb ik een ziekte opgelopen (pfeiffer?), andere drugs in mijn drinken gekregen afgelopen zaterdag? Wat denken jullie?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oké, je bent een beetje moe en je hebt drugs gebruikt. Dat hoeft helemaal niet gelinkt te zijn.

Slaap op dezelfde tijden, slaap niet meer dan 8 uur per nacht en kom om altijd dezelfde tijd je bed uit. Eet voldoende groente en veel fruit. Laat je vlees even staan en eet lekker veel vezel houdende dingen zoals rijst en bruin brood.

Waarom denk je dat er iets in je drinken gedaan is?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Waarom denk je dat er iets in je drinken gedaan is?
Klik om te vergroten...
Ik vind dat toch sterk dat zoveel mensen daar zo rap vanuit gaan. Vergeet niet dat drugs geld kost en dat echt niet iedereen drugs in drinken lopen te doen.

Was het maar waar.
L
Luc18Lid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Drientje zei:
Waarom denk je dat er iets in je drinken gedaan is?
Klik om te vergroten...
Ik vind dat toch sterk dat zoveel mensen daar zo rap vanuit gaan. Vergeet niet dat drugs geld kost en dat echt niet iedereen drugs in drinken lopen te doen.

Was het maar waar.
Klik om te vergroten...
Ik denk ook eigenlijk niet dat er iets in mijn drinken is gedaan. Maar zo moe als nu heb ik me nog nooit gevoelt na het gebruik van xtc daarom dacht ik eraan.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#6
Na mijn eerste MDMA ervaring; heb het zaterdag gehad, ben van zondag tot en met vrijdag ziek gehad (diarree, misselijk, koorts, kortom; buikgriep). Geen idee of dat daar mee te maken heeft maar het kan wel eens voorkomen doordat je verminderde weerstand hebt en daardoor virussen makkelijker binnen kunnen dringen.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maarja, vaak is het ook andersom. Eerst een beetje verkouden of kwakkelig en erna nergens last meer van.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
langeman zei:
Maarja, vaak is het ook andersom. Eerst een beetje verkouden of kwakkelig en erna nergens last meer van.
Klik om te vergroten...
Dat klopt ook. Toen ik nog veel drugs gebruikte, en dan praten we over MDMA, was ik nooit ziek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."