Hallo junkies
![:tongueout:]()
Ik heb via een goede vriend van een vriendin van mij een MDMA capsule gekregen.
Hij gebruikt het zelf regelmatig en vertelde me dat dit genoeg was voor 2 personen en dat het effect te vergelijken was met XTC maar dan 'zonder die druk erop'.
Nu heb ik in het verleden regelmatig truffels gedaan en 1x XTC gedaan en dat was erg leuk, maar volgens hem was dit nog veel fijner dan XTC dus heb ik besloten om het zelf maar eens uit te gaan testen!
Alleen heb ik een paar vraagjes voor ik eraan wil beginnen:
- als die hele capsule gevuld is met kristallen, is het dan verstandig om allebei de hele helft te nemen, of denken jullie dat dat teveel is voor de eerste keer? Ik heb geen idee hoeveel het precies is, want we hebben geen weegschaal voor zulke lichte dingen tot onze beschikking. Ik zag in een Spuiten & Slikken-filmpje wel dat een van de presentatrices het ook nam en die nam gewoon 1 likje van d'r vingertop en zij ging keihard daarna. Is 1 likje genoeg, of denken jullie dat ze meer heeft genomen (maar dat ze dat gewoon niet in het filmpje gemonteerd hebben)?
- is MDMA meer geschikt voor thuis of is het leuker om mee uit te gaan? (we hebben het huis iig voor onszelf)
- krijg je een kater van MDMA?
- ik las op het forum dat veel mensen de kristallen gewoon in een glas frisdrank gooien en het dan opdrinken, omdat de smaak dan wat minder vies zou zijn. Is dit een aanrader, of gaat het het effect tegen?
- hoe lang duurt je trip ongeveer? Volgens de jongen van wie ik de capsule heb gekregen duurt het wel 12 uur namelijk, maar dit lijkt me een beetje lang. Niet dat ik het erg vind, integendeel, maar ben gewoon benieuwd wat ik kan verwachten.
- is het een slecht idee om erbij te gaan blowen, of zorgt dat juist voor een nog beter effect? We hebben namelijk ook nog een flinke stash in huis
Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen! Ik heb er in elk geval zin in, maar wil graag op een zo verstandig mogelijke manier het beste uit de trip halen
![:tongueout:]()
Alvast bedankt!