Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsImmuun voor xtc?

Immuun voor xtc?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatst samen met een vriend xtc gebruikt en t pilletje doet helemaal niets bij hem. Het was voor hem de eerste keer, waren goede pillen ,120mg getest, en er gebeurde niets bij hem.
Nu heeft hij wel MS in stabiele vorm maar gebruikt geen medicijnen.

Eerder ook wel eens een blowtje met hem gerookt en dat deed ook al niets, ook geen kater van de xtc. gewoon niente ,nada niks niet..En ik zat heerlijk in de flow .

Nou is MS een aantasting van t centrale zenuwstelcel en dat kan bepaalde signalen niet goed verwerken , zou dat de oorzaak zijn??
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nooit van gehoord, maar zou haast denken dat ms er inderdaad wat mee te maken heeft.
Post je vraag eens anders voor het trimbosinstituut (vraag van de week subforum)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Post je vraag eens anders voor het trimbosinstituut (vraag van de week subforum)
Klik om te vergroten...

Dacht ik dus ook gelijk al aan! Ik kan de vraag gelijk wel even daar naar toe verplaatsen, dan hoeft ze niet twee keer hetzelfde verhaal te typen... :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
Flameon zei:
Post je vraag eens anders voor het trimbosinstituut (vraag van de week subforum)
Klik om te vergroten...

Dacht ik dus ook gelijk al aan! Ik kan de vraag gelijk wel even daar naar toe verplaatsen, dan hoeft ze niet twee keer hetzelfde verhaal te typen... :wink:
Klik om te vergroten...

Beters ... niet aan gedacht, al te veel moeten nadenken op het werk vandaag :P
Maar trimbos kan je vast wel goeie info geven topicstartertje
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Das aardig Marla,
Wacht ik hier t antwoord wel even af .
Dankjewel alvast!
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#6
MS patienten mogen NOOIT xtc gebruiken, wordt althans heel zwaar afgeraden. Ik ben wel eens op zoek geweest voor een vriendin die ook MS heeft en het werd zelfs als gevaarlijk bestempeld. Iedereen die wel eens een pilletje neemt weet dat je op een bepaalde manier strak gaat staan van XTC. Als je dan een spierziekte hebt kan je ongeveer zelf wel bedenken dat dat geen fijn gevoel is. Op de site van drugsinfo.nl kan je er meen ik ook informatie over vinden.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ken iemand die op 1.5trips niets voelde , terwijl de rest wel retevaag was
immuun zou altijd kunnen , maar lijkt me sterk
misschien hoge tollerantie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."