#1
Sublimo zei:Tomaat zei:Sublimo zei:Time for a different docter maybe ?
Heb ik ook net veranderd in mijn post![]()
Sommige dokters![]()
Ik hoor de laatste steeds vaker dat mensen niet kunnen praten over dat soort dingen bij hun dokter.
Echt raar...![]()
Als ik bij alle zogenaamde "gênante" dingen die ik moest uitleggen in een apotheek constant zou giechelen, dan zou ik al die mensen nog een trauma bezorgen waardoor ze er helemaal niet meer over durven praten. :P
Dat is zo een belangrijk stukje zorg voor patiënten. Die moeten zich op hun gemak voelen, niet zich schamen.
Inderdaad, huisarts moet ook een vertrouwenspersoon kunnen zijn vind ik, uiteraard met een link naar medische gegevens.
