#1
Afgelopen zaterdag was ik lekker alleen thuis en had ik wat maten uitgenodigdom bij mij thuis lekker waus, panya, stoned alles te worden haha . Ik had alleen maar hele relaxte ervaringen met XTC en ik vind het heerlijk om keihard te blowen als ik XTC gebruik , dan ga ik echt half hallicuneren en voel ik me hemels je kent het wel haha. Maar Afgelopen zaterdag was het een ander verhaal, ik had de hele dag niks gegeten en ik was best intensief wezen sporten en daarna ging ik nog naar de shop om jonkow te halen, toen ik terug kwam thuis had ik het al erg koud en was nog helemaal nuchter, We besloten om maar gelijk aan de X te gaan en dat deden we. Ik zei zo van ik doe wel ff halve eerst van 150 mg. Want het was nog vroeg en ik wilde zo lang mogelijk wausen. Maar echt na 1 uurtje voelde ik me zwaar kut ik kreeg het mega koud en ik ging ff op me bank liggen .k kon mijn gedachtes niet meer rustig houden. Me vrienden gingen me nog lopen fokken odordoor de te zeggen dat ze naar huis gingen enz, serieus ik ging bijna out gewoon ik voelde me zooooooo fuckin kut toen ze dat zeiden. Ik denk niet dat het verkeerd bedoeld was want ze hadden eerder met mij gespaced en het was altijd super gezellig. Heeft er iemand wellis iets vergelijkbaars meegemaakt ? , Vandaag had ik ook lekker geblowed buiten maar ik had niks gegeten en gedronken en ook weer best hard gesport. Toen ik thuis kwam werd ik lijkbleek en ging ik bijna out ik spacede nog harder dan met die X echt ik werd best bang en had zelfs 112 gebeld om te vragen wat ik het beste kon doen. Ik had dus weer niet gegeten en helemaal niks gedronken en ik moest een heel stuk naar huis fietsen in de zon waardoor ik mega uitdroog en geen speeksel meer had. Maar ik ben ervaren smoker en had nooit problemen gehad ik kan overal tegen !!! hahah nou ik raad iedereen dus aan om altijd een blikje drinken mee te nemen want wat ik vanmiddag meemaakte was niet fijn !!. Me hart bonsde als een gek en ik d8 serieus dat ik in coma zou raken. Ik gebruik al een jaar of 5 en heb nog nooit zoiets achter elkaar meegemaakt. En ik heb al best best veel gedaan. Nou ik wilde dit verhaal gewoon ff kwijt hahah . Reacties zijn welkom !!!