Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad Trip XTC ( nooit eerder gehad )

Bad Trip XTC ( nooit eerder gehad )

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen zaterdag was ik lekker alleen thuis en had ik wat maten uitgenodigdom bij mij thuis lekker waus, panya, stoned alles te worden haha . Ik had alleen maar hele relaxte ervaringen met XTC en ik vind het heerlijk om keihard te blowen als ik XTC gebruik , dan ga ik echt half hallicuneren en voel ik me hemels je kent het wel haha. Maar Afgelopen zaterdag was het een ander verhaal, ik had de hele dag niks gegeten en ik was best intensief wezen sporten en daarna ging ik nog naar de shop om jonkow te halen, toen ik terug kwam thuis had ik het al erg koud en was nog helemaal nuchter, We besloten om maar gelijk aan de X te gaan en dat deden we. Ik zei zo van ik doe wel ff halve eerst van 150 mg. Want het was nog vroeg en ik wilde zo lang mogelijk wausen. Maar echt na 1 uurtje voelde ik me zwaar kut ik kreeg het mega koud en ik ging ff op me bank liggen .k kon mijn gedachtes niet meer rustig houden. Me vrienden gingen me nog lopen fokken odordoor de te zeggen dat ze naar huis gingen enz, serieus ik ging bijna out gewoon ik voelde me zooooooo fuckin kut toen ze dat zeiden. Ik denk niet dat het verkeerd bedoeld was want ze hadden eerder met mij gespaced en het was altijd super gezellig. Heeft er iemand wellis iets vergelijkbaars meegemaakt ? , Vandaag had ik ook lekker geblowed buiten maar ik had niks gegeten en gedronken en ook weer best hard gesport. Toen ik thuis kwam werd ik lijkbleek en ging ik bijna out ik spacede nog harder dan met die X echt ik werd best bang en had zelfs 112 gebeld om te vragen wat ik het beste kon doen. Ik had dus weer niet gegeten en helemaal niks gedronken en ik moest een heel stuk naar huis fietsen in de zon waardoor ik mega uitdroog en geen speeksel meer had. Maar ik ben ervaren smoker en had nooit problemen gehad ik kan overal tegen !!! hahah nou ik raad iedereen dus aan om altijd een blikje drinken mee te nemen want wat ik vanmiddag meemaakte was niet fijn !!. Me hart bonsde als een gek en ik d8 serieus dat ik in coma zou raken. Ik gebruik al een jaar of 5 en heb nog nooit zoiets achter elkaar meegemaakt. En ik heb al best best veel gedaan. Nou ik wilde dit verhaal gewoon ff kwijt hahah . Reacties zijn welkom !!!
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik word ook para van wiet, en dat ongemakkelijke kutgevoel dat je beschrijft heb ik ook als te weinig XTC neem. Voor mij is dat alles lager dan 100mg.

Denk dat je je weer prima had gevoeld als je wat bij had gedosed.

Belangrijker is natuurlijk om het rustig aan te doen en alleen te gebruiken als je je nuchter, goed en relaxed voelt. Hooguit een beetje blowen als je al lekker aan de X gaat.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
En vergeet niet om te eten! In hemelsnaam, waarom eetje niet en sport je intensief?
Verder de vraag of je zeker weet dat je XTC had en dat het echt 150mg is? In tegenstelling wat mijn voorganger zegt is 75 mg een prima dosis zeker als je niets gegeten hebt, maar eigenlijk altijd (tenzij je meer dan 100kg weegt).
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tufnut zei:
En vergeet niet om te eten! In hemelsnaam, waarom eetje niet en sport je intensief?
Verder de vraag of je zeker weet dat je XTC had en dat het echt 150mg is? In tegenstelling wat mijn voorganger zegt is 75 mg een prima dosis zeker als je niets gegeten hebt, maar eigenlijk altijd (tenzij je meer dan 100kg weegt).
Klik om te vergroten...

Ik weeg 70kg, hou lange tussenpauzes, maar heb aan 75mg niet genoeg. Verschilt per persoon dus (hoewel de meesten aan 75mg in eerste instantie genoeg zullen hebben).
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Individuele verschillen zijn er natuurlijk altijd, maar 1 mg per kg als startdosis, zeker als je niets gegeten hebt, zou doorgaans voldoende moeten zijn.
Het belangrijkste punt blijft het eten: niet vlak voor gebruik eten is best handig, maar helemaal niet eten is niet echt slim.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eet tot 3 uur van te voren een goede maaltijd .
Sommige vinden een vette maaltijd ook top maar 3 uur tussen de maaltijd en inname is een goede tijd en zal de mdma zijn werk top doen
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou bedankt allemaal !!! , ik weet 1 ding wel ik stop met alle drugs . ik ben 20 jaar en ik voel me laatsts steeds afweziger en krijg soort van paniekaanvallen. Ben of heel moe of kan helemaal niet slapen. Ik vind dronken worden nog het allerlekkerste gevoel van alle middelen en het is nog het gezelligst ook. Xtc,smoken, etc is allemaal hartstikke lache maar het is niet bevordelijk voor je gezondheid. Ik stop zelfs met blowen en als het weer wat beter gaat met me ben ik niet van plan om het nog te gaan gebruiken ik kan makkelijk zonder :wink:
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja tuurlijk was het xtc deze pillen had ik vorige keer ook en ik spacede daar echt mega lekker op majah ik was nooit zo bewust van dat je echt in een chille mood moet zijn. Ik was dus echt best in een kut mood en moe en ik had het koud en ik had niks gegeten tjaa eigen schuld.
Tufnut zei:
En vergeet niet om te eten! In hemelsnaam, waarom eetje niet en sport je intensief?
Verder de vraag of je zeker weet dat je XTC had en dat het echt 150mg is? In tegenstelling wat mijn voorganger zegt is 75 mg een prima dosis zeker als je niets gegeten hebt, maar eigenlijk altijd (tenzij je meer dan 100kg weegt).
Klik om te vergroten...
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
SoftCruise zei:
Ik vind dronken worden nog het allerlekkerste gevoel van alle middelen en het is nog het gezelligst ook. Xtc,smoken, etc is allemaal hartstikke lache maar het is niet bevordelijk voor je gezondheid.
Klik om te vergroten...

Je moet doen wat je zelf het leuks en lekkerst vind, dus als je alcohol het gezelligst vind moet je dat vooral doen, maar besef wel dat alcohol net als andere drugs ook schadelijk is voor je gezondheid. Ieder glas is dat en hoe meer hoe erger.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."