#1
Het is natuurlijk wel te hopen dat er enkele zijn die erom geven, maar inderdaad... dat zijn er nooit veel.

Verder eet ik ook veel bananen en drink ik ook veel melk voor het herstel van de serotonine spiegel
Wat ik wil bereiken is dat ik het erg vervelend zou vinden als het gevoel zeg maar steeds minder wordt, ik ben namelijk van plan om het om de 6 weken te doen.
En hoezo is melk schadelijk dan? Kan ik dit ook ergens terug vinden?
Maar dat van die melk vind ik nog steeds vreemd, en die site nog vreemder :P
Maar weet je wat het is? Waarom zou ik geen melk drinken omdat dat zgn ongezond zou zijn terwijl ik me wel vol laad met Alcohol, Cafeïne, Nicotine, THC en MDMA?

Maar ik heb een theorie, ik ben zelf altijd heel vrolijk en gelukkig van aard. Ik ben ook bijna nooit chagrijnig. Zou het dan kunnen dat ik meer serotonine aanmaak van me zelf dan andere mensen?
Een hele rare ondoordachte theorie misschien, maar dit kwam plots in me op terwijl ik hier aan het rondneuzen was.
En er werd hier dus ook gesuggereerd dat het magic gevoel niet perse weg hoeft te gaan, maar dat je alleen dan een hogere dosis moet nemen.
neemt of 1 keer in het half jaar o.i.d."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."