cobhc zei:
Xtc en diabetes is levensgevaarlijk en loopt 9 van de 10 x fout af. Heb het zelf ook en als je mdma gebruikt verbrand je lichaam enorm veel energy dus ook suikers.
Wat er gebeurd is dat jou vriendinnetje in een zogenoemde 'hypo' komt en afgevoerd kan worden met alle gevolgen van dien.
T is niet voor niks dat ze mensen die fout gaan op xtc suikerwater en AA geven
Even een woordje van een diabeet, zoals jij het zegt generaliseer je enorm en laat je zien dat diabeten niet goed voor zich zelf kunnen zorgen.
Nu mijn kant : Ik ben 40 jaar gebruik nu 4 jaar xtc/mdma .Ik ben sinds mijn 3 de diabeet type 1 en had tot 2 jaar terug last van eiwit uitscheiding en lichtelijk mijn ogen.
Nu heeft de mdma de uitwerking op mij dat mijn nieren haast geen eiwitten uitscheiden en mijn ogen zijn goed.Krijg je de vraag hoe kan dat??????? Dat zijn we dus nu aan het onderzoeken want de mdma heeft er mee te maken en dat is top.
Nu het verhaal over je bloedsuiker spiegel wat jullie zeggen is onzin!
MDMA kan 2 kanten opgaan of je wordt hoger of lager.Ook ik heb wel eens met een waarde gezetten van 2,3 en als je reageerd net als met een gewone hypo , dus snelle suikers nemen , coca cola is een hele goede ervoor komt het snel weer goed.Ook kun je hoger worden en dan is het alleen wel beter of met minimale hoeveelheden te corrigeren.
Dus wat moet een diabeet doen: Testen ,testen , testen doe het elk uur en als je het niet vertrouwd .Ik garandeer je dan heb je een geweldige tijd .En de dag erna ook goed kontroleren en dan heb je net als ieder ander een geweldige ervaring.
![:wink:]()