Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfluoxetine-xtc-diabetes, alom bekend.. bevestiging!

fluoxetine-xtc-diabetes, alom bekend.. bevestiging!

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
De diabetie is in principe niet zo'n heel groot probleem. Deze medicatie is dat wel. Fluoxetine (ofwel prozac) stopt het effect van mdma. Of 2 dagen stoppen ermee helpt is de vraag. Dat hangt van de halfwaarde tijd af. Of het verstandig is, is ook de vraag. Blijkbaar heeft je vriendin specifieke klachten bij haar diabetes. Even stoppen maakt het effect van medicatie natuurlijk niet beter.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste allemaal,
in mijn linkerhand 2x 77mg mdma/12mg cafeïne.
Rechts, lieve meid, dagelijkse dosis ??mg fluoxetine, diabetes.. en zin in XTC!

Zaterdag middag staat de pil gepland, haar eerste keer, ook de mijne voor overdag.
Prikken en meten gaat het probleem niet worden, doch de combo Fluoxetine en mdma, zal volgens internet bronnen niet gaan werken. althans niet met 77 mg..

Nou had ik zo gedacht, 2 dagen de Fluo over te slaan, zodoende de fluo waarden in haar lichaam zover te verlagen, dat de mdma rustig haar gang kan gaan.
Graag zoek ik naar bevestiging, zijn er tevens andere diabetischie met ervaringen wat betreft xtc (first time)?
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#3
Xtc en diabetes is levensgevaarlijk en loopt 9 van de 10 x fout af. Heb het zelf ook en als je mdma gebruikt verbrand je lichaam enorm veel energy dus ook suikers.
Wat er gebeurd is dat jou vriendinnetje in een zogenoemde 'hypo' komt en afgevoerd kan worden met alle gevolgen van dien.
T is niet voor niks dat ze mensen die fout gaan op xtc suikerwater en AA geven
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet doen! Is je vriendin type 1 of 2 diabetes en insuline ja of nee?

Bij insulinegebruik is het levensgevaarlijk aangezien ze in een gigantische hypo schiet en je niet meer kan bijbenen, omdat de suikers weer direct verbranden. Daarbij heb je een extra kans op uitdroging. Tevens hebben Diabetes patiënten vaker toch al aangetaste vaten.

Type 1 Diabetes is extra gevaarlijk aangezien je bij deze vorm in een coma terecht zult komen :wink: Dus mijn advies niet doen!! En nee extra eten van tevoren heeft ook totaal geen nut!
z
zoudenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hello,
Sorry for writing in English but my Dutch isn't good enough for this, but I thought I might share my experiences:

Age: 27
Type 1 diabetic since: 13yrs old

In the 9 years I've been using mdma, I've never had any problems with diabetes. It definitely does not affect blood sugar levels. Alcohol is worse, in that sense.

it'sme zei:
Bij insulinegebruik is het levensgevaarlijk aangezien ze in een gigantische hypo
Klik om te vergroten...
Lowest I ever measured on MDMA was 5.0. Highest was 15. That's really not very bad :)

Of course the safest thing is not to try it, but if you had that attitude you wouldn't be here. :sunglasses:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#6
cobhc zei:
Xtc en diabetes is levensgevaarlijk en loopt 9 van de 10 x fout af. Heb het zelf ook en als je mdma gebruikt verbrand je lichaam enorm veel energy dus ook suikers.
Wat er gebeurd is dat jou vriendinnetje in een zogenoemde 'hypo' komt en afgevoerd kan worden met alle gevolgen van dien.
T is niet voor niks dat ze mensen die fout gaan op xtc suikerwater en AA geven
Klik om te vergroten...

Even een woordje van een diabeet, zoals jij het zegt generaliseer je enorm en laat je zien dat diabeten niet goed voor zich zelf kunnen zorgen.
Nu mijn kant : Ik ben 40 jaar gebruik nu 4 jaar xtc/mdma .Ik ben sinds mijn 3 de diabeet type 1 en had tot 2 jaar terug last van eiwit uitscheiding en lichtelijk mijn ogen.
Nu heeft de mdma de uitwerking op mij dat mijn nieren haast geen eiwitten uitscheiden en mijn ogen zijn goed.Krijg je de vraag hoe kan dat??????? Dat zijn we dus nu aan het onderzoeken want de mdma heeft er mee te maken en dat is top.

Nu het verhaal over je bloedsuiker spiegel wat jullie zeggen is onzin!
MDMA kan 2 kanten opgaan of je wordt hoger of lager.Ook ik heb wel eens met een waarde gezetten van 2,3 en als je reageerd net als met een gewone hypo , dus snelle suikers nemen , coca cola is een hele goede ervoor komt het snel weer goed.Ook kun je hoger worden en dan is het alleen wel beter of met minimale hoeveelheden te corrigeren.

Dus wat moet een diabeet doen: Testen ,testen , testen doe het elk uur en als je het niet vertrouwd .Ik garandeer je dan heb je een geweldige tijd .En de dag erna ook goed kontroleren en dan heb je net als ieder ander een geweldige ervaring.

:wink:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#7
zouden zei:
Hello,
Sorry for writing in English but my Dutch isn't good enough for this, but I thought I might share my experiences:

Age: 27
Type 1 diabetic since: 13yrs old

In the 9 years I've been using mdma, I've never had any problems with diabetes. It definitely does not affect blood sugar levels. Alcohol is worse, in that sense.

it'sme zei:
Bij insulinegebruik is het levensgevaarlijk aangezien ze in een gigantische hypo
Klik om te vergroten...
Lowest I ever measured on MDMA was 5.0. Highest was 15. That's really not very bad :)

Of course the safest thing is not to try it, but if you had that attitude you wouldn't be here. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Zo mee eens
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#8
trippelh zei:
Dus wat moet een diabeet doen: Testen ,testen , testen doe het elk uur en als je het niet vertrouwd .Ik garandeer je dan heb je een geweldige tijd .En de dag erna ook goed kontroleren en dan heb je net als ieder ander een geweldige ervaring.

:wink:
Klik om te vergroten...

Hmmm.....lijkt me toch ook de gezelligheid ervan af, ieder uur controleren...... :rolleyes: Ben je daar nog wel mee bezig als je retestrak bent?
Daarbij lijkt me het risico groot dat je het vergeet. Tijd vliegt nogal om met XTC en ik ben meestal besef van tijd ook wel beetje kwijt. Een hypo kan behoorlijk snel gaan en als je wegzakt, weet je met je strakke kop nog wel te relativeren.....? Daarbij is iedere diabeet anders, dus let op met adviezen geven "oh het kan, doe maar!" Heeft iemand al complicaties door zijn diabetes, welke medicatie, regelmatig hypo's, voldoende inzicht in zijn DM en hypo's?

Natuurlijk blijft het altijd een risico, wel of geen diabeet, mijn advies als je het wilt doen, laat dan iemand erbij zijn (of die je kunt bellen) die verstand heeft van diabetes en kan helpen zo nodig :wink:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#9
daarbij nog vraagje aan TS...........ondertussen al gedaan en hoe is het afgelopen?
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#10
it'sme zei:
trippelh zei:
Dus wat moet een diabeet doen: Testen ,testen , testen doe het elk uur en als je het niet vertrouwd .Ik garandeer je dan heb je een geweldige tijd .En de dag erna ook goed kontroleren en dan heb je net als ieder ander een geweldige ervaring.

:wink:
Klik om te vergroten...

Hmmm.....lijkt me toch ook de gezelligheid ervan af, ieder uur controleren...... :rolleyes: Ben je daar nog wel mee bezig als je retestrak bent?
Daarbij lijkt me het risico groot dat je het vergeet. Tijd vliegt nogal om met XTC en ik ben meestal besef van tijd ook wel beetje kwijt. Een hypo kan behoorlijk snel gaan en als je wegzakt, weet je met je strakke kop nog wel te relativeren.....? Daarbij is iedere diabeet anders, dus let op met adviezen geven "oh het kan, doe maar!" Heeft iemand al complicaties door zijn diabetes, welke medicatie, regelmatig hypo's, voldoende inzicht in zijn DM en hypo's?

Natuurlijk blijft het altijd een risico, wel of geen diabeet, mijn advies als je het wilt doen, laat dan iemand erbij zijn (of die je kunt bellen) die verstand heeft van diabetes en kan helpen zo nodig :wink:
Klik om te vergroten...


Jij als je jezelf test blijft het plezier groot en kun je het spelende wijs invoeren.

Ik zelf ben zeer hypo gevoelig en mijn partner , ook als we onder invloed zijn ziet het.
Belangrijkste is vertrouw je lichaam en denk je dat je niet lekker bent meteen suikers er bij nemen
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarschijnlijk heb je het al gedaan, maar als je geen :xtc: gezeik wilt hebben zou ik het overslaan :wink:
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sorry,
We hebben even goed gegoogled, naar beiden medicatie en ik heb het gemerkt..

Nou maak ik het verhaal nog veel mooier dat ik denk dat het lieve schatje add heeft... Denk te weten dat er niets anders meer kan zijn. Nu de juiste doc's nog even overhalen..


Aldus de combo Diabetes -> xtc, prima te doen.. ze moest wel vaak corrigeren, maar als je dat gewoon ala 2x zo vaak doet, was het prima te doen..

de combo met fluoxetine, was teleurstellend. We hebben 3kwart verdeelt over langere tijd, lichamelijk voel ze hem wel. Maar geestelijk heeft ze er geen mol van gevoeld. Desondanks rust ervaren, en das de add.. DEF. (sommingen kennen hun rugtasje nog niet)
Ach en wee geen probleem, add's moet je toch niet aan de stimulanten zetten =p

love
edwin__
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#13
trippelh zei:
cobhc zei:
Xtc en diabetes is levensgevaarlijk en loopt 9 van de 10 x fout af. Heb het zelf ook en als je mdma gebruikt verbrand je lichaam enorm veel energy dus ook suikers.
Wat er gebeurd is dat jou vriendinnetje in een zogenoemde 'hypo' komt en afgevoerd kan worden met alle gevolgen van dien.
T is niet voor niks dat ze mensen die fout gaan op xtc suikerwater en AA geven
Klik om te vergroten...

Even een woordje van een diabeet, zoals jij het zegt generaliseer je enorm en laat je zien dat diabeten niet goed voor zich zelf kunnen zorgen.
Nu mijn kant : Ik ben 40 jaar gebruik nu 4 jaar xtc/mdma .Ik ben sinds mijn 3 de diabeet type 1 en had tot 2 jaar terug last van eiwit uitscheiding en lichtelijk mijn ogen.
Nu heeft de mdma de uitwerking op mij dat mijn nieren haast geen eiwitten uitscheiden en mijn ogen zijn goed.Krijg je de vraag hoe kan dat??????? Dat zijn we dus nu aan het onderzoeken want de mdma heeft er mee te maken en dat is top......EN DE REST...

:wink:
Klik om te vergroten...


Ze staat vierkant achter je! :)
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#14
edwin__ zei:
trippelh zei:
cobhc zei:
Xtc en diabetes is levensgevaarlijk en loopt 9 van de 10 x fout af. Heb het zelf ook en als je mdma gebruikt verbrand je lichaam enorm veel energy dus ook suikers.
Wat er gebeurd is dat jou vriendinnetje in een zogenoemde 'hypo' komt en afgevoerd kan worden met alle gevolgen van dien.
T is niet voor niks dat ze mensen die fout gaan op xtc suikerwater en AA geven
Klik om te vergroten...

Even een woordje van een diabeet, zoals jij het zegt generaliseer je enorm en laat je zien dat diabeten niet goed voor zich zelf kunnen zorgen.
Nu mijn kant : Ik ben 40 jaar gebruik nu 4 jaar xtc/mdma .Ik ben sinds mijn 3 de diabeet type 1 en had tot 2 jaar terug last van eiwit uitscheiding en lichtelijk mijn ogen.
Nu heeft de mdma de uitwerking op mij dat mijn nieren haast geen eiwitten uitscheiden en mijn ogen zijn goed.Krijg je de vraag hoe kan dat??????? Dat zijn we dus nu aan het onderzoeken want de mdma heeft er mee te maken en dat is top......EN DE REST...

:wink:
Klik om te vergroten...


Ze staat vierkant achter je! :)
Klik om te vergroten...

Waardering voor je info
Goed gedaan met de extra testen alleen jammer dat het met het geestelijke niet lekker liep .

Mijn vrouw is bordeliner en slikt seraquel en als wij trippen heeft ze wel 2 dosissen nodig om de rust en het geestelijke vrij zijn gevoel te hebben.

Hopelijk vinden jullie een weg om er wel van te genieten en goed blijven lezen.
Succes
M
MieleLid
01-01-2024, 00:00
#15
it'sme zei:
trippelh zei:
Dus wat moet een diabeet doen: Testen ,testen , testen doe het elk uur en als je het niet vertrouwd .Ik garandeer je dan heb je een geweldige tijd .En de dag erna ook goed kontroleren en dan heb je net als ieder ander een geweldige ervaring.

:wink:
Klik om te vergroten...

Hmmm.....lijkt me toch ook de gezelligheid ervan af, ieder uur controleren...... :rolleyes: Ben je daar nog wel mee bezig als je retestrak bent?
Daarbij lijkt me het risico groot dat je het vergeet. Tijd vliegt nogal om met XTC en ik ben meestal besef van tijd ook wel beetje kwijt. Een hypo kan behoorlijk snel gaan en als je wegzakt, weet je met je strakke kop nog wel te relativeren.....? Daarbij is iedere diabeet anders, dus let op met adviezen geven "oh het kan, doe maar!" Heeft iemand al complicaties door zijn diabetes, welke medicatie, regelmatig hypo's, voldoende inzicht in zijn DM en hypo's?

Natuurlijk blijft het altijd een risico, wel of geen diabeet, mijn advies als je het wilt doen, laat dan iemand erbij zijn (of die je kunt bellen) die verstand heeft van diabetes en kan helpen zo nodig :wink:
Klik om te vergroten...
Je moet het meer als een leuk spelletje gezien. Ik heb 13 jaar diabetes en heb laatst voor het eerst gebruikt.. Mn vrienden verteld om me er elk uur op te wijzen.. Keek ik de volgende ochtend in het geheugen van mn bloedsuikermeter, had ik ongeveer elke 20 minuten mn bloedsuiker gemeten. Die overigens gedurende de gehele nacht constant bleef.

Het was meer een leuk spelletje, van "yes, we gaan weer even stilzitten en bloedsuiker meten!"..
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#16
Miele zei:
it'sme zei:
trippelh zei:
Dus wat moet een diabeet doen: Testen ,testen , testen doe het elk uur en als je het niet vertrouwd .Ik garandeer je dan heb je een geweldige tijd .En de dag erna ook goed kontroleren en dan heb je net als ieder ander een geweldige ervaring.

:wink:
Klik om te vergroten...

Hmmm.....lijkt me toch ook de gezelligheid ervan af, ieder uur controleren...... :rolleyes: Ben je daar nog wel mee bezig als je retestrak bent?
Daarbij lijkt me het risico groot dat je het vergeet. Tijd vliegt nogal om met XTC en ik ben meestal besef van tijd ook wel beetje kwijt. Een hypo kan behoorlijk snel gaan en als je wegzakt, weet je met je strakke kop nog wel te relativeren.....? Daarbij is iedere diabeet anders, dus let op met adviezen geven "oh het kan, doe maar!" Heeft iemand al complicaties door zijn diabetes, welke medicatie, regelmatig hypo's, voldoende inzicht in zijn DM en hypo's?

Natuurlijk blijft het altijd een risico, wel of geen diabeet, mijn advies als je het wilt doen, laat dan iemand erbij zijn (of die je kunt bellen) die verstand heeft van diabetes en kan helpen zo nodig :wink:
Klik om te vergroten...
Je moet het meer als een leuk spelletje gezien. Ik heb 13 jaar diabetes en heb laatst voor het eerst gebruikt.. Mn vrienden verteld om me er elk uur op te wijzen.. Keek ik de volgende ochtend in het geheugen van mn bloedsuikermeter, had ik ongeveer elke 20 minuten mn bloedsuiker gemeten. Die overigens gedurende de gehele nacht constant bleef.

Het was meer een leuk spelletje, van "yes, we gaan weer even stilzitten en bloedsuiker meten!"..
Klik om te vergroten...

Goedzo ,
Zo kan het ook:grin:
En heb je genoten van je trip?
M
MieleLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meest geniale avond in tijden gehad haha :grin: Heb vooral op het eind (5 uur na inname) ontzettend genoten van de gesprekken, waar ik aan het eind van de zin niet meer wist waar ik de zin mee begon. Na elke zin zei er wel iemand "wat zei je? " of "waar ging het ook alweer over?".

Maar ook het spacende deel (1 uur tot 2 uur na inname) was heerlijk, lekker in mn eigen wereldje, kilometers door het bos gestruund, heerlijk genoten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."