Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoii , Vorige week was ik bij vrienden, & we hadde nog eens zin om lekker scheef te zijn. We maken ons klaar steken een half pilltetje om te beginnen. Ik stak een halve mcdo,ik pak ze tegenwoordig altijd. Zijn heerlijke pille. Ik voel me er goed van zweverig,lekker scheef ! Hele nacht lang. smorgens steek ik een half wit kroontje & ik begon me ni goed in men vel te voelen, niet op mn plooi. Rond 9 uur stap ik de auto in met vrienden ( ik zit naast chauufeur). & ik begon me raar te voelen,alles begon slecht te gaan. Ik wist niet meer waar ik was. Ik was bang,in paniek. Ik besefte dingen maar ook weer niet. ik was echt niet normaal. Mn armen stonden precies in brand,zoveel pijn deed het! Ik had het ijskoud ,dan weer warm. Ik had wat melk gedronken & na een uurtje werd het beter en beter. Maar durfde ng steeds de straat niet meer op. Had bang van andere mensen. Gelukkig is alles weer terug in orde. Maar dacht toch wel even dat ik erin vaststak & er nooit meer uitraakte. Ik denk da het door het witte kroontje kwam. Denkt iemand iets anders,post gerust. Joining x"
"Re: Hoe maak ik een bommetje?? Svali zei: Hey Vreemdeling, Eerlijk gezegd een vaag verhaal waar ik weinig mee kan. Ik kan je slechts meegeven wat mijn eerste indruk is, aangezien ik de situatie niet ken. Toch kan ik het niet accepteren dat ik van 4 kleine bommetjes, van half 7 sochtends tot half 10 savond, heel erg heb zitte hallucineren. Wat denken jullie? (ik ben een meid van 22 jaar, weeg 55kg en ben 1.65, heb ik dan al teveel pep op? Klik om te vergroten... Je zou zeggen dat je dan niet te veel speed op hebt, maar het ligt er ook aan of je gevoelig er voor bent. Ben je van je zelf al snel achterdochtig, of ben je snel jaloers? Ze werd zo vijandig dat ze door middel van allerlei raadsels, negatieve drugs verhalen vertelde, die ik net niet snapte (misschien door de bommetjes of misschien door haar). Mijn vriend en haar vriend hebben haar vervolgens vaakgeadviseerd om te stoppen,maar dat deed ze niet. Toen deed ik mijn mond open (na n half uur) dat ik dat vijandige gedrag niet leuk vond, dat ze op moest houden en dat het weer gezellig moest worden. Vervolgens ook tegen mijn vriend gezegt dat k dat hele drugs verhaal niet erg vind, zolang hij hett die avond maar eerlijk opzou biechten. Klik om te vergroten... Hier zou ik uit op maken dat je wel degelijk in een soort van trip zat en dat je gewoon rare dingen hoort die er niet zijn. Negatieve drugsverhalen vertellen d.m.v. raadsels klinkt nogal apart, maar misschien is dat meisje ook gewoon raar en doet ze dat ook echt, al lijkt me dat nogal vergezocht. Heb je dit ooit vaker meegemaakt tijdens speedgebruik, of misschien in een minder ernstige vorm? Klik om te vergroten... Hoi, Ik heb het ook vaak voor dat ik dingen hoor die er helemaal niet zijn. Dan blijf ik discusieren & uiteindelijk draait het uit op een ruzie. Je bent gwn achterdochtig. Ik heb het ook. Ik ben gestopt me speed,omdat het te erg werd & ik er para en zot van word."
"Ghettoboy zei: Hey, Ik vindt het maar een raar verhaal. En was een mooi vaag feesje hoor ik wel ! Van pep kun je inderdaad best vaag worden. Ik heb zelf een psycose gehad kwam ook deels van de speed. En als ik dit zo hoor lijkt het er op dat je last hebt gehad van wanen. Dit komt ook voor als je een psycose hebt. (weet dus waar ik over praat). Het komt er gewoon op neer dat je dan heel raar gaat denken en je gedachten als het ware niet meer onder controle hebt. Je gelooft die gedachten op dat moment echt. Als je er later weer een beetje bij bent kun je nog steeds moelijk geloven dat het niet echt was. Maar als je een paar weken veder bent begin je steeds beter te begrijpen wat er gebeurd is. Zulke wanen kun je ook van pep krijgen. Deze zijn vaak naar een dag wel weg. Als je ze hebt van een psycose dan moet je ff een tijdje aan de pillen. Ik denk dat er straks wel meer duidelijk wordt Vraag ook eens aan je vriend naar bepaalde dingen van de avond dingen waar jij een raar idee bij hebt. En ga dan kijken of dat gene wat je vriend zegt niet zou kunnen. En je kunt er vaak later als je alles een beetje door hebt focking hard om lagen. Maar eerst nog sterkte En als je straks weet wat er gebeurd is. Dan is het ook wel leuk om te kijken waarom je die dingen ging denken en wat voor gevoel het je gaf. Je kunt dan veel over je zelf leren. Is eigelijk best mooi om mee te maken Klik om te vergroten... Klopt. Ik heb ook van speed angstpsychose geweest ik ben in behandeling geweest & ben er gelukkig vanaf. Kan het je verzekeren,tis geen plezier"
"Svali zei: Probeer je nou een serieuze vraag te stellen? Het lijkt er niet echt op. Als je er antwoord op wil graag wat meer informatie. Hoeveel pillen, hoe snel achter elkaar, wat voor pillen enz. Klik om te vergroten... Jaa een vriendin vn mij had da voor die had er 3 gepakt op een paar uur & ze voelde precies da ze moe kotse & der kwam schuim uit haar mond.. & het waren groene eekhoorns"
"roteck zei: Sowieso rustig aan doen met groene eenkhoorns die zijn getest op rond de 200mg. Als je er daar een paar van in een uur doet of laat staan enkele uren.. Dan ben je niet verantwoord bezig.. Misbruiken noem ik dat.. Klik om te vergroten... Oke bedankt. Had ook al gehoort dat het zware pillen waren. ik ga ze ook niet gebruiken dan want ik reageer nogal hard op alles. Maar sommige mensen weten gewoon niet wat hun limiet is of pakken er maar op los. Tot ze eens zwaar fout gaan,dan zullen ze wel voorzichtig zijn. Heb het zelf ook 2x voorgehad dus ik weet wat de gevolgen kunnen zijn."
"roteck zei: Joining zei: roteck zei: Sowieso rustig aan doen met groene eenkhoorns die zijn getest op rond de 200mg. Als je er daar een paar van in een uur doet of laat staan enkele uren.. Dan ben je niet verantwoord bezig.. Misbruiken noem ik dat.. Klik om te vergroten... Oke bedankt. Had ook al gehoort dat het zware pillen waren. ik ga ze ook niet gebruiken dan want ik reageer nogal hard op alles. Maar sommige mensen weten gewoon niet wat hun limiet is of pakken er maar op los. Tot ze eens zwaar fout gaan,dan zullen ze wel voorzichtig zijn. Heb het zelf ook 2x voorgehad dus ik weet wat de gevolgen kunnen zijn. Klik om te vergroten... Jaa het zijn verder echt hele goede pillen, en hele zuivere ook! Dus je kunt ze gerust nemen maar breek hem dan even door de helft. Dan zit je op een goede dosis! Mooie van eenkhoortjes is ook dat je ze in kwartjes kunt breken Haha jaa zelf ben ik ook zo vaak te hard gegaan, leren de meesten van.. Maar helaas sommigen ook niet! Klik om te vergroten... Inderdaad. Mn leert meestal eruit als je slecht gaat of als je vrienden ziet slecht gaan. Ergens goed ook,dan weet je de gevaren ervan. Maar ik hou het tegenwoordig bij Mcdo & Rode Qance pillen"
"raveolution zei: ik had ook een keer da er een heel klein beetje schuim op me lippen zat 1 uur na een halve bruine pil die volgens de dealer boven de 200 mg zat , ben zeer spacend naar de drugsinfo tent gegaan die me naar de ehbo sturen , dat wou ik niet dus met hem even een praatje gemaakt over een ander feestje toen ging het weer goed met me. Klik om te vergroten... Het beste om weer goed te komen is babbelen & nog is babbelen"
"Jamie[BE] zei: Van waar had je de pillen? Ik had ze 1 keer genomen en het waren de beste ooit. Het probleem is ik vind ze niet meer >.< Klik om te vergroten... Die Pillen kwamen vn Belgie. Je vind ze namelijk nog amper. x"
"Vorig jaar op een weekend festival in Gent, heb ik voor het eerst Lsd gdn met wat vrienden. Het was geweldig ! Eerste 5 uur lachkick , & daarna begon het trippen pas echt. Alles was mooi. Mn fantasie kwam boven. Tot op een moment ik zo hard zat te lachen & de rest deed precies normaal. Ik dacht dat ik erin vastzat. Gelukkig was er een 'nuchter' meisje dat me geruststelde. Het ging weer goed toen. Ik besefte dingen maar ook weer niet. Het heel raar,oftwel is dat normaal bij de trip? Maar ik wil graag terug trippen,maar heb echt bang om erin te blijven vaststeken. Kan je erin blijven hangen? Wnt ik heb verhalen gehoort over een jongen die tripte & die dacht dat hy een wortel was & zichzelf open sneed met een dunschiller en nog zo'n enge verhalen. Wie kan me wat meer uitleg geven ? x"
"Svali zei: Wnt ik heb verhalen gehoort over een jongen die tripte & die dacht dat hy een wortel was & zichzelf open sneed met een dunschiller Klik om te vergroten... Of het waar is weet ik niet, maar hij is wel ontzettend grappig. Klik om te vergroten... Ik heb het ook maar gehoort eh :P"