#1
Ik zit echt met een serieuze vraag.
Heb een hele tijd terug slaapmedicatie voorgeschreven gekregen van een psyhiater.
Vandaag (1 jaar later) kom ik te weten dat die slaapmedicatie eigenlijk een antidepressiva is.
Ik had wel al wat gelezen dat het gebruik van MDMA en AD op z'n zachtst gezegd niet zo goed is, of zelfs dodelijk.
Daarbij had ik uitdrukkelijk gevraagd aan de psyhiater dat ik geen AD wou en zij zei dat dit ook niet nodig was voor mij.
Ze was van alles op de hoogte.
NU, voel ik me wel redelijk gepakt, want ik lees me altijd goed in over alles, maar jammer genoeg niet over die medicatie.
Ik had eigenlijk wel vertrouwen in de psyhiater eigenlijk..
Dan moet ik vandaag via een krantenartikel te weten komen dat trazodone eigenlijk een AD is die veel gebruik wordt bij slaapproblemen ook.
Het positieve is: ik ben er niet dood van gegaan
De vraag is: Heb ik nu hersenschade, of kunnen andere onderliggende aandoeningen optreden?
Heb een hele tijd terug slaapmedicatie voorgeschreven gekregen van een psyhiater.
Vandaag (1 jaar later) kom ik te weten dat die slaapmedicatie eigenlijk een antidepressiva is.
Ik had wel al wat gelezen dat het gebruik van MDMA en AD op z'n zachtst gezegd niet zo goed is, of zelfs dodelijk.
Daarbij had ik uitdrukkelijk gevraagd aan de psyhiater dat ik geen AD wou en zij zei dat dit ook niet nodig was voor mij.
Ze was van alles op de hoogte.
NU, voel ik me wel redelijk gepakt, want ik lees me altijd goed in over alles, maar jammer genoeg niet over die medicatie.
Ik had eigenlijk wel vertrouwen in de psyhiater eigenlijk..
Dan moet ik vandaag via een krantenartikel te weten komen dat trazodone eigenlijk een AD is die veel gebruik wordt bij slaapproblemen ook.
Het positieve is: ik ben er niet dood van gegaan
De vraag is: Heb ik nu hersenschade, of kunnen andere onderliggende aandoeningen optreden?