Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschil dinsdag-dip MDMA en XTC

verschil dinsdag-dip MDMA en XTC

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#1


mwah, niet verkeerd toch?

zeg, zullen we hem es mailen on behalf of the Dutch Forum Ass.? Vragen of hij persoonlijke ervaringen heeft met ecstacy? we hebben z'n mailadres...
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik bedoelde met die Love emoticon gewoon het gevoel, maar toen ik het teruglas dacht ik van euh... oeps? :openmouth:

Ik zou zeggen probeer het, maar als hij het nooit legaal heeft kunnen gebruiken voor de ban in de VS, dan gaat hij ons echt niet terugmailen dat hij er ervaring mee heeft :wink:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#3
tja, ik vond het al wel heel erg gay van je, maar goed, dat kan ook he.

toch niet mijn type, die John maar hij heeft wel fijne onderzoeken :hearteyes: .

als ik em mail ga ik hem ook aanraden al zijn haar der af te halen, dit maakt wel erg oud, zo'n monnikenrand.
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lol xD

Lijkt me wel pro als we dan zijn tripverhaal kunnen verwerken in die ervaring sectie :tearsofjoy:

Hij kijkt wel verdacht empathisch op die foto, vindt je ook niet? :xtc:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#5
die man snapt het helemaal LOL

kijk, dit is em ook.........jaaaaaaaaa, dat móet een psychonaut zijn hoor, kopop zeg!

n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#6
"Jullie willen mij interviewen voor mijn onderzoek? Ahw man... dat is zooo lief van jullie. Gewoon dat jullie dat overhebben voor mijn onderzoek. Ik wordt er gewoon zo blij van weetje? Jullie zijn echt topgozers! Ik wil jullie gewoon allemaal leren kennen! Wat zijn jullie telefoonnummers? Dan Watsappen we gewoon morgen om iets vets af te spreken!" :tearsofjoy:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#7
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het gaat mij in ieder geval om The Netherlands XTC Toxicity (NeXT) study. Ik zie op Pubmed volgens mij alleen een aankondiging. En verder moeten we nog maar eens gaan zien of ik verdere verwachting waar ga maken... Welke email bedoel je eigenlijk?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben het eens met de nuance dat veranderingen niet perse schade hoeft te betekenen. Veranderingen kunnen inderdaad ook goed zijn.
Over het aanhalen van nieuwsberichten wil ik wel opmerken dat daar het gevaar in schuilt dat de daarin voorgestelde conclusies een op een overgenomen wrden. Vaak is de boodschap in zo'n bericht niet een goede weergave van de bevindingen van een onderzoek. Wetenschappelijk onderzoek moet met de nodige omhaal bekeken worden, omdat uitkomsten vaak meer vragen oproepen dan dat ze beantwoord worden.
Gelukkig kunnen we het eens zijn dat matig gebruik niet zo gevaarlijk is als vaak wordt voorgesteld. Echter blijft het verstandig je dosis en frequentie van gebruik te beperken.
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat nieuwsartikelen niet altijd representief zijn is wel langer bekent dan vandaag, vandaar dat ik een linkje naar Pubmed plaatste.

Zoals met alles in het leven moet je dingen met mate doen, hetzelfde geldt voor medicijnen (drugs) :wink:

--

Ik verwacht hier wel een reactie op die email te vinden, hè? :xtc:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#11
darkbull zei:
zeg, zullen we hem es mailen on behalf of the Dutch Forum Ass.? Vragen of hij persoonlijke ervaringen heeft met ecstacy? we hebben z'n mailadres...
Klik om te vergroten...


een mail aan die John die zo'n positieve uitslag nav het xtc onderzoek.
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tufnut zei:
Het gaat mij in ieder geval om The Netherlands XTC Toxicity (NeXT) study. Ik zie op Pubmed volgens mij alleen een aankondiging. En verder moeten we nog maar eens gaan zien of ik verdere verwachting waar ga maken...
Klik om te vergroten...
Nice! Dit wordt de basis voor een nieuwe internationale XTC policy. Dat werd tijd!

Ik kijk echt gigantisch uit naar een goed gefundeert onderzoek om zo de exacte dosis en frequentie te vinden voor 'gezond' gebruik (lees; niet neurotoxisch).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."