Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc

xtc

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
dimitri255Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heey,

ik ga morgen avond atc gebruiken voor de eerste keer, heb qdancesjes 150mg.
Waar moet ik opletten?
ik ben 17 & weeg 50 kg.
dus:
-hoeveel moet ik drinken (men zegt 1a 2 glazen per uur, maar is dat niet per gewicht anders?)
-Wanneer moet ik een break nemen ?
-Met hoeveel moet ik beginnen? Verdelen in kwartjes?, aangezien ik erg licht ben en dus sneller gevoelig ben voor de effecten
-voor ik naar bed ga, moet ik nog met iets rekening houden ofzo ?

mvg
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kwartjes sowieso.
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
dimitri255 zei:
-hoeveel moet ik drinken (men zegt 1a 2 glazen per uur, maar is dat niet per gewicht anders?)
-Wanneer moet ik een break nemen ?
-Met hoeveel moet ik beginnen? Verdelen in kwartjes?, aangezien ik erg licht ben en dus sneller gevoelig ben voor de effecten
-voor ik naar bed ga, moet ik nog met iets rekening houden ofzo ?

mvg
Klik om te vergroten...

1) Beste is niet meer en niet minder dan 2 glazen per uur , tenzij je een heel uur non stop staat te hakken , let gewoon op voor teveel te drinken

2)neem om het half uur/ uur 10 min break rust wat uit , drink wat , als je echt te hard gaat ga buiten even afkoelen maar zorg dat je niet te dun gekleed bent want je bent zeer vatbaar voor ziektes

3) Hangt ook af van persoon tot persoon start met kwartje voel je iets maar niet veel na 40-60 min slik miss nog kwartje als je je maar licht high voelt

4) neem best een vitamine c pil voor slapen gaan , beperkt hersenschade , jointje kan je ook helpen sneller inslaap te komen en rustig te worden


ps : eet voldoende opvoorhand en have fun :rock:
d
dimitri255Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Danku hier heb ik wat aan. Ik doe n tshirt en n trui aan. Te veeldrinken slecht? Hoezo?
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dimitri255 zei:
Danku hier heb ik wat aan. Ik doe n tshirt en n trui aan. Te veeldrinken slecht? Hoezo?
Klik om te vergroten...

door teveel water/ cola.... te drinken , kan je een teveel aan water hebben in je lichaam... (omdat je met xtc veel minder/bijna niet moet plassen) waardoor je organen (onderandere je hersenen) kunnen opzwellen,en dus ook stoppen met werken ^^ Dus voorzichtig ^^
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#6
mocht je btw ooit meemaken dat iemand teveel drinkt en het niet kwijtkan, vingers in de mond en kotsen kan weleens helpen
d
dimitri255Lid
01-01-2024, 00:00
#7
jaapi zei:
mocht je btw ooit meemaken dat iemand teveel drinkt en het niet kwijtkan, vingers in de mond en kotsen kan weleens helpen
Klik om te vergroten...

haha ja, enige oplossing dan he...

bedankt, ik weet genoeg :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."