#1
Ik voel mij niet extreem slecht. Integendeel zelfs... Laatste 2 feesten had ik in totaal 5 oranje Q's op. Ik ben ietwat meer geïrriteerd en vooral moe.. maar van de beroemde 2e dag heb ik weinig last gelukkig
Maar ik ken ook mensen die na een halfje of een hele echt een paar dagen moeten bijkomen.. Zo blijkt maar weer, iedere persoon reageert anders op een middel...
