Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe voel jij je meestal de dagen na mdma?

Hoe voel jij je meestal de dagen na mdma?

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GotStuckedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik voel mij niet extreem slecht. Integendeel zelfs... Laatste 2 feesten had ik in totaal 5 oranje Q's op. Ik ben ietwat meer geïrriteerd en vooral moe.. maar van de beroemde 2e dag heb ik weinig last gelukkig :) Maar ik ken ook mensen die na een halfje of een hele echt een paar dagen moeten bijkomen.. Zo blijkt maar weer, iedere persoon reageert anders op een middel...
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is er toch met dat meerdere pillen slikken? Zijn jullie reusachtig zwaar of gewoon oerdom?

*hint* 4-fluor werkt vele malen langer dan MDMA *hint* <- probeer dat eens ofzo?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
neurotoxin zei:
Wat is er toch met dat meerdere pillen slikken? Zijn jullie reusachtig zwaar of gewoon oerdom?

*hint* 4-fluor werkt vele malen langer dan MDMA *hint* <- probeer dat eens ofzo?
Klik om te vergroten...
4-fluor is ook vele malen toxischer en is maar 2 uurtjes euforie waardoor je ook blijft bijpakken...
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paperplane. zei:
4-fluor is ook vele malen toxischer en is maar 2 uurtjes euforie waardoor je ook blijft bijpakken...
Klik om te vergroten...
Kun je een linkje plaatsen naar iets dat dat aantoont oid? (toxiciteit) Verder wijst alles erop dan 4-fluor juist veel langer doorwerkt en mensen die ik gesproken heb bevestigen dit.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
neurotoxin zei:
Paperplane. zei:
4-fluor is ook vele malen toxischer en is maar 2 uurtjes euforie waardoor je ook blijft bijpakken...
Klik om te vergroten...
Kun je een linkje plaatsen naar iets dat dat aantoont oid? (toxiciteit) Verder wijst alles erop dan 4-fluor juist veel langer doorwerkt en mensen die ik gesproken heb bevestigen dit.
Klik om te vergroten...
Hmm. Op bluelight hebben ze er wel een paar artiekeltjes over. Dat geahalogneerde amfetamines(met een fluor/broom/chloor/jood atoom aan de amfetamine groep) veel neurotoxischer zijn. Als je op bluelight zelf even zoekt naar 4-fa + neurotoxicity, dan heb je zo een paar threads met linkjes.
s
sniksnaaiersLid
01-01-2024, 00:00
#6
wij begrijpen niet helemaal waar al die depressieve gevoelens en gedachten vandaan komen . wij voelen ons tijdens en de dagen erna exact hetzelfde ,bijzonder goed dus
Wij gebruiken dagelijks voedingsupplementen en eten gezond,sporten en slapen goed.
wij kunnen niet duidelijk genoeg zijn over het gebruik van goede voedingsupplementen als
aanvulling op je normale gezonde eten.
Wij hebben hierdoor absoluut geen last van vervelende dipjes en depressieve gedachten en zijn
ook nooit moe terwijl we met gebruik nachten overslaan. :rock:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
sniksnaaiers zei:
wij begrijpen niet helemaal waar al die depressieve gevoelens en gedachten vandaan komen .
Klik om te vergroten...

Dat je het niet ervaart ok, maar dat je het niet snapt is niet echt begrijpelijk. Is een vrij logisch chemisch proces.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#8
sniksnaaiers zei:
Wij hebben hierdoor absoluut geen last van vervelende dipjes en depressieve gedachten en zijn
ook nooit moe terwijl we met gebruik nachten overslaan. :rock:
Klik om te vergroten...
Als je er een lijntje van een meter naast legt niet :tearsofjoy: :tearsofjoy:
M
Mr.Incognito91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben heel erg benieuwd naar hoe mensen zich voelen na mdma gebruik.

Ik voel eigenlijk nooit een dip in de dagen / week na mdma.. ik ben zelfs energieker maar merk soms dat ik sneller geïrriteerd en emotioneel kan raken.

Schrijf dus ook vooral een persoonlijke reactie ! Het is voor geen enkel onderzoek o.i.d maar ik ben heel benieuwd naar ervaringen !

groet,
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voelde me vroeger de dag na mdma zeer fijn eigenlijk.
Had altijd wel een prettig na-effect, heb ook nooit echt een dip ervaren wat met speed wel altijd het geval was.

Speed had bij mij echt de ergste nasleep, pijn in me kaken, pijn in me spieren, gehemelte dat brand, depressief, agressieve aanvallen, snel geirriteert,...
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Voel me de eerste 2 dagen, mits ik het niet te gek heb gemaakt qua dosering, nog altijd wel lekker mellow. De 3e en de 4e en 5e dag altijd iets sneller geirriteerd, beetje lusteloos. Dat ebt weg, en na een week voel ik me altijd weer zoals voorheen.

Heb gelukkig pas 1 keer een echte dip gehad(licht depressief), maar dat was na in totaal 300+mg verspreid over een nacht, dus dat was wel te verwachten
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#12
Paperplane. zei:
Heb gelukkig pas 1 keer een echte dip gehad(licht depressief), maar dat was na in totaal 300+mg verspreid over een nacht, dus dat was wel te verwachten
Klik om te vergroten...
En toch spreek ik peeps op feestjes die beweren 5 tot 7 pillen weg te werken, vaak zijn dit ook de knallers tussen 150-200mg en ook lees ik dit wel op fora, hoe zouden die zich wel niet voelen de week erna?

Ik zelf heb nog wel eens dat ik moet braken 2 of 3 dagen later, zeer vreemd, maar ik weet het dus kan ik er rekening mee houden
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#13
De dag erna ben ik dan meestal hartstikke lam, ik wil van alles maar heb er dan gewoon de kracht niet meer voor om op te staan en het te gaan doen.. :P

En op de maandag eigenlijk nergens meer last van.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#14
Slowburn zei:
De dag erna ben ik dan meestal hartstikke lam, ik wil van alles maar heb er dan gewoon de kracht niet meer voor om op te staan en het te gaan doen.. :P

En op de maandag eigenlijk nergens meer last van.
Klik om te vergroten...
Ik ben ook lam, maar dan op een positieve manier, ik kan de hele dag op de bank liggen naar de tv loeren die gewoon uit staat, heerlijk. Als ik dan ook nog eens een filmpje opzet is het op en top genieten. Vaak dan s'avonds nog ff flink pilsen want ik ben dan niet kapot te krijgen... snap daar eigenlijk niets van...
Eerst een hele zaterdag feesten, amper slapen en dan s'avonds nog wel 30 glazen bier en nog wat sterkers weg drinken.
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#15
boenkeng zei:
Slowburn zei:
De dag erna ben ik dan meestal hartstikke lam, ik wil van alles maar heb er dan gewoon de kracht niet meer voor om op te staan en het te gaan doen.. :P

En op de maandag eigenlijk nergens meer last van.
Klik om te vergroten...
Ik ben ook lam, maar dan op een positieve manier, ik kan de hele dag op de bank liggen naar de tv loeren die gewoon uit staat, heerlijk. Als ik dan ook nog eens een filmpje opzet is het op en top genieten. Vaak dan s'avonds nog ff flink pilsen want ik ben dan niet kapot te krijgen... snap daar eigenlijk niets van...
Eerst een hele zaterdag feesten, amper slapen en dan s'avonds nog wel 30 glazen bier en nog wat sterkers weg drinken.
Klik om te vergroten...

Haha, dat kan ik ook wel.. de dag daarna dat ik wakker word nog even heerlijk 3/4 uur op bed wakker ligge, en beetje overal naar toe staren, en beetje aan het nadenke wat ik nou allemaal die dag ervoor heb gezegd en gedaan enz..Echt heerlijk
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb 2 dagen dat alles wel goed gaat en niks me echt raakt, en 2 dagen dat ik wat snellen kwaad word op mensen. Ik voel me dan ook niet slecht of iets, maar wel lichtgeraakt.

dit is na behoorlijke dosis
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik was behoorlijk, behoorlijk brak. Echt brak. Alleen maar willen slapen, vieze smaak in mijn mond, geen zin hebben in eten, ziek gewoon.
Reden voor mij er mee op te houden.
Vond het niet de moeite (lees brakke week) waard.
heerlijk gevoel de xtc, geweldig, maar het duurde hooguit 4 uren, kun je wat bijpakken, daar ging ik van hallucineren (ook grappig).
nee, beter van niet.
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#18
darkbull zei:
ik was behoorlijk, behoorlijk brak. Echt brak. Alleen maar willen slapen, vieze smaak in mijn mond, geen zin hebben in eten, ziek gewoon.
Reden voor mij er mee op te houden.
Vond het niet de moeite (lees brakke week) waard.
heerlijk gevoel de xtc, geweldig, maar het duurde hooguit 4 uren, kun je wat bijpakken, daar ging ik van hallucineren (ook grappig).
nee, beter van niet.
Klik om te vergroten...

Ligt er ook weer aan wat voor dosis in je pil zat hé
Heb wel ongeveer 6 uur lang lekker gevoelt met dat spul..
Maar kan ook weer liggen aan je lichaam natuurlijk.

En inderdaad dat hallucineren.. GE-WEL-DIG!
Heb nog niet zo heel vaak gebruikt maar met me 1e keer waren de hallucinaties echt wel mooi!
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een kater (hoe die er ook mag uitzien) hoort er gewoon bij. Ik vind dat als je je nachts kan uitleven ochtends gewoon weer aan je verplichtingen moet voldoen, ff doorzetten op karakter. Kan je hier niet over moet je het niet laat maken en drugs of alcohol gebruiken
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
boenkeng zei:
Een kater (hoe die er ook mag uitzien) hoort er gewoon bij. Ik vind dat als je je nachts kan uitleven ochtends gewoon weer aan je verplichtingen moet voldoen, ff doorzetten op karakter. Kan je hier niet over moet je het niet laat maken en drugs of alcohol gebruiken
Klik om te vergroten...
S'avonds een poes, s'ochtends een kater.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."