Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminderjarig & wekelijks xtc

minderjarig & wekelijks xtc

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Praten we hier tegen een muur?
Als jij zo door gaat met drugs op deze leeftijd, dan gaat er van alles kapot.
(Als dat niet al gebeurd is... )

Iedereen doet heel kalm en eigenlijk heel voorzichtig, maar je bent verdomme 16.
Je maakt je hersenen kapot en hoofdpijn na mdma wordt vaak veroorzaakt door te weinig waterdrinken op de avond zelf.
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ach ja... Wij zijn er niet om beslissingen voor ander te nemen. Ik denk dat je gewoon beter de juiste info kan geven en als iemand zichzelf wil verneuken is dat toch hun eigen keuze?

Kijk even naar Kevin, die deed zo ongeveer wat jij nou doet en hij kan niet eens meer dan twee cijfers onthouden: www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=41&t=34540

Dus net als ik niet voor jou ga bepalen dat je niet de sloot in moet springen, ga ik je er ook niet van weerhouden dan je straks lekker niet eens meer bij McDonals kan werken omdat je niet eens meer kan onthouden dan een halve bestelling...
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#3
mensen mensen mensen.

toen de originele poster dit gepost heeft wist hij al wel wat hij te horen zou krijgen.
Details over schade, voorbeelden enzo zijn wel een logische reactie, maar hij
wist al dat hij moest kappen met de zooi.

Verspil er vooral niet teveel tijd aan als iemand dat dan toch niet doet.
Oja, en onder de 18 krijgen je ouders wel te zien dat je naar de huisarts gaat
ivm je verzekering. En tot een bepaalde leeftijd hebben ze zelfs inzage in je dossier
(en dit mannetje is jong)

groeten
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mensen die beslissen "ah nog een keertje om het af te leren" zijn over het algemeen niet geneigd te stoppen. Als je dan vraagt, na zoveel ervaring, hoe erg het is, dan weet je eigenlijk wel hoelaat het is maar hoop je dat er nog een soort van waarheid is die zegt "oh valt wel mee". Dit omdat je dan toch door mag gaan met gebruik.

Daarnaast is het goed qua voorlichting om de gevaren ivm psychose te vermelden.

Wat je wilt doen is met keiharde feiten alle hoop wegnemen dat het niet slecht voor je is en gewoon een feitelijk correct en helder beeld van de werkelijk te presenteren.

Als iemand besluit toch niet te stoppen dan besluit diegene, vol wetende waar het in resulteerd, voor de gevolgen. Dat het besluit misschien niet goed is, is niet ons probleem.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe nou maar niet, je bent al genoeg naar de knoppen. Stop gewoon nu. Elk uitstel is afstel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."