Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelfde hier. (Delft) Zo makkelijk om aan te komen. In elke discotheek kun je het wel krijgen. Anders in rotterdam wel staan ze gewoon op de markt... Haha Maarja is niet te vertrouwen"
"We hebben de pillen niet laten testen nee, maar kochten ze bij een goeie vriend die al een tijdje verkoopt en te vertrouwen is. Me neef heeft al meerdere keren van hem gekocht dus het waren zowiezo geen vervuilde pillen. En hoeveel mg zit er eigg in de blauwe nikies? En zei zelf ook al waarom 8 pillen maja vond hij dus wel lekker, En hij was nog wel gewoon aanspreekbaar hij ging alleen een beetje hard, Ik zelf namelijk ook. Volgende dag alleen verschrikkelijk brak maar kwam denk ik meer door de bier."
"Nee maar ik dacht mischien heeft iemand ze al is gebruikt in hun lefen of kennen ze hem. Maar dit zijn ze helaas niet ze zijn rond en dunnetjes"
"Haha, Ben zowiezo me lichaam lief Ben niet zown emo ofwat dan typetje, Zie hier zoveel dingen als je veel slikt of gebruikt ben je je lichaam niet lief.. ik vind dit een beetje onzin man, Maarja en ohja i made a mistake, 't waren geen speakertjes de laatste keer maar rode sterretjes met 160 mg erin zei me neef. Ik vond deze echt goed zeker t proberen waard jongens En op het andere bericht nog even dat iemand zei reisje naar de dood dat dat zeker had kunnen zijn ? Dat valt denk ik nog wel mee.Iemand hier wel is op qbase,MOH, qountdown geweest ? Daar woorden er zown 10 pille per gek geslikt :P met nog allemaal andere tering zooi o.a speed, coke. Maar hartsikke bedankt voor jullie reactie's!! Kan iemand me nog even een linkje gefen over meer info over de het gebruik van pillen? Ben hier wel benieuwd naar."
"Ik denk dat bijna elke man dat heeft. Het lukt mij ook nooit hoeveel zin ik er ook in heb als ik heb gebruikt.. En als een vrouwtje komt helpen ook niet.."
"Me neef is zown 22 dacht ik en ik ben 18, voor als je me lengte en gewicht nog wil weten: 1m92 en weeg zown 86 kilo. Na de 4 speaker voelde ik me ook gewoon helemaal goed ook geen minpuntje aan (ziekheid/angst watdan ook) Maar ben zeker van plan nu om niet meer zoveel te gaan nemen Max 2 volgende keer maarja we doen het zowiezo om de 5/7 weken. Ook paar keer sos genomen daarvoor maar ben ik nu helemaal mee gestopt. te verslafend.. En met alcohol valt nog wel mee hoor we houden het bij zown 4/5 biertjes maar begin altijd wel met n glaasje water."
"Hey allemaal, Ik had even een vraagje, Zoals de titel al zegt, hoeveel pillen is gemiddeld? En wat ik heb genomen is dit gevaarlijk? Ik heb nu 2 keer pillen gebruikt, begon ik met een halfje die al aardig insloeg maar had ik er zelf eigenlijk meer verwacht. Het waren de blauwe nikies. Omdat ik me meer uit me bol wou zijn had ik er nog 1 ingenomen en een kwartje als het goed is dus bijna aan de 2. De 2de keer dat ik had gebruikt hadden we de speakers die harder bleken te zijn, (zeiden ze) ze waren geel achtig, Daar had ik die avond er 4/5 van op en ging deze keer wel aardig hard, maar was veel minder energiek mischien omdat we het ook bij een vriendin thuis deden en het rustiger aan was allemaal, Me neef had er zown 8 op en die ging aardig hard en begon ook allemaal dingen te zien. Wat ik jammer vind ik dus niet, Weten jullie mischien waarom? En ik stond ook even te kijken van zijn 8 pillen die hij had genomen dit is aardig veel en heb je dan kans op een overdosis ? Ik schijf binnekort wel even mijn pillreport van de avonden Groetjes,,"
"He allemaal, Zoals de titel zegt de groene Mitsubishi kent iemand deze? en al gebruikt? Dan wil ik graag even weten hoe die was. Kreeg ze aangeboden van een vriend die er aardig wat van heeft. Ze zijn aardig licht groen van kleur en wat witte stipjes er tussen door en dunner dan de meeste pille. Weet iemand hoeveel mg er mischien ong. in zou kunnen zitten? Ik breng er deze/volgende week even eentje weg die ik ga laten testen. Thankyouuu.."
"Ik denk dat dit geen overdosis is geweest.. Je ging hem gewoon aardig hard en je moet nu maar gewoon uitbrakken Heb het ook wel is gehad na een paar daagjes voel je je wel beter joh."