Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mij is het niet veel anders dan bij jongeren. Op de feesten waar ik kom heb ik ook wel is wat oudere mensen lekker bezig gezien en daar leek niks mis mee. Ze waren gewoon lekker aan het spacen Het enige wat ik kan bedenken is dat ze wat minder kunnen hebben qua beweging en intensiteit. Dus zorg gewoon goed voor ze, genoeg water en aandacht. Dan komt het wel goed denk ik"
"Scaffa zei: Ik werk eigenlijk altijd met halfjes. Heb vrijwel altijd pillen van de 180mg, en knal dan om de zoveel tijd (wat ongeveer goed voelt) een halfje erbij. Je gaat nooit echt te hard (ookal hou ik daar ook wel van maar dan voel ik me zo'n junk) maar wel de hele tijd superlekker. Beste methode voor op een feestje imo. Klik om te vergroten... Ja precies, als je naar een feest gaat is het echt aan te raden om om de zoveel tijd een halfje te nemen, en als je denk van nou het mag wel iets meer dan neem je gewoon je 2de halfje als je daar zin in hebt uiteindelijk kom je dan ook lekker de hele nacht door en ben je aan het einde natuurlijk helemaal gesloopt, maarja daar is het einde voor"
"QTarantino zei: Ik las dat jullie beschikking hadden tot een zwembad. Ik zou dan sowieso ook gaan zwemmen. De eerste keer dat ik dat deed onder invloed van XTC wist ik niet wat me overkwam! Klik om te vergroten... Best leuk idee!! maar we zijn allebei een beetje bang dat dat misgaat en dat we wellicht door onze gigantische pupillen gesnapt worden.. we gaan wel sowieso van het water genieten in de jacuzzi ik denk dat het inderdaad gewoon goed genoeg is om van elkaar te genieten en gewoon kijken waar we stranden. darkbull zei: meer dan aandacht voor elkaar heb je niet nodig lijkt me, muziek! dat is wel heel lekker dan. maar je hebt leuke randvoorwaarden toch? een mooie omgeving, een vriendin in de buurt... gewoon van genieten. Klik om te vergroten... Haha, ja de randvoorwaarden zijn bekend. bedankt in ieder geval voor de tip! we nemen zeker een lekker muziekje mee! DeltaGunner zei: Om maar heel kort door de bocht te gaan. De beste ervaring is toch wel: ... ... ... Sex! Maar als het je beste vriendin is kan het natuurlijk problemen opleveren. Ik heb er alle vertrouwen in dat jij kunt inschatten wat er dan gebeurd. Dat is iig mijn suggestie, doe er maar wat mee. Klik om te vergroten... Wie weet DeltaGunner, wie weet..."
"curiouscouple zei: Hotelletje, bruidsuite........ Ik zou zeggen: nodig nog 1 of 2 leuke mensen uit........ Klik om te vergroten... Sorry, was ik je bijna vergeten! Het is zeker een leuk idee, maar we hebben onszelf al voorgenomen om dit gewoon met zijn tweetjes te doen. Heb jij hier ervaring mee?"
"Hellohello, Ik en een vriendin van mij (zegmaar beste vriendin) zijn met het geweldige idee gekomen om te snoepen in een hotel. Nu heeft zei geboden op een bruidsuite overnachting. EN natuurlijk gewonnnen! (met champagne en fruit op de kamer, jacuzzi op de kamer, gratis gebruik van zwembad, sauna en andere faciliteiten) We hebben allebei al een aantal keer gesnoept maar we willen de ervaring nieuw leven in blazen! de locatie en de snoepjes zijn geregeld (Rode defqons 4 stuks). Maar nu rest de vraag, wat te doen??? Enige tips, trucs, aanbevelingen, aanraders en noem maar op zijn zeer welkom !!"