#1
Bijpakken heeft niet hetzelfde effect bij mij, die eerste piek haal ik voor mijn gevoel nooit. De volgende dag(en) voel ik mij eerder minder goed, anders gezegd het voelt (bij hogere dosering meer dan 2mgr/p kgr) meer als een aanslag op mijn lichaam...
Maar ik kan het ook vaak niet laten en als ik meer neem dan neem ik veelal 2 uur na de piek, niet meer een hele maar een halve (+/- 60 mg).
Maar ik kan het ook vaak niet laten en als ik meer neem dan neem ik veelal 2 uur na de piek, niet meer een hele maar een halve (+/- 60 mg).