Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe lang duurt dat xtc gevoel nou eigenlijk?

Hoe lang duurt dat xtc gevoel nou eigenlijk?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijpakken heeft niet hetzelfde effect bij mij, die eerste piek haal ik voor mijn gevoel nooit. De volgende dag(en) voel ik mij eerder minder goed, anders gezegd het voelt (bij hogere dosering meer dan 2mgr/p kgr) meer als een aanslag op mijn lichaam...

Maar ik kan het ook vaak niet laten en als ik meer neem dan neem ik veelal 2 uur na de piek, niet meer een hele maar een halve (+/- 60 mg).
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een halve,dan als ik me super lekker voel nog een halve.Dan nog een halve als het een beetje afneemt.Vraag me geen tijden want dat krijg ik meestal niet meer mee.
En die halfjes nemen is,omdat ik best wel sterke pillen heb atm.
Als ik vroeger 7-8 jaar geleden alleen al dacht om een halve te nemen,dan vond ik het echt verspilling.Wat een paar jaar rust wel niet kan doen. :grin:
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hieronder een uitkomst van een onderzoek naar het mdma gevoel (y-as), afgezet tegen de tijd (x-as):

http://www.erowid.org/chemicals/show_image.php?i=mdma/mdma_duration_chart_large.png

en mda:
http://www.erowid.org/chemicals/show_image.php?i=mda/mda_duration_chart_large.png

Geen schokkende uitkomst maar wel aardig om bevestigd te zien.
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ook fijn dat ze die dosering er naast hebben gezet, heb er eigenlijk nooit op gelet. Ik neem altijd -+150 mg mdma als start brok(totaal 300/350mg op een avond) en ben 70KG. Maar ik heb gehoord dat als je gewoon lekker peakt van een kleinere(normale) dosis en dan stopt dat veel fijner is, dan een te grote dosis voor je gewicht te pakken en daarna nog veel bij te pakken om te blijven gaan. Klopt dit?
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is mijn standaard dosering, nu kan je ook gelijk zien wanneer je ongeveer met bij pakken, dus na ongeveer 3 uur na inslag bijpakken met een hele denk ik dan? Of pas na 3,5 uur?
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Normaal neem ik 1, en dan wacht ik tot ie inslaat, dan 4 uur wachten, dan gooi ik er gewoon weer 1 hele naar binnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."