Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsups and downs

ups and downs

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien moet je even uitleggen wat je met naar voelen bedoelt. Misselijk, moe, duizelig, hoofdpijn...... Het enige moment dat ik me enigzins naar voel is soms net voordat ie inslaat. En dat gebeurt ook als ik bijslik. Ik vind het ook niet nodig om te gaan zitten, maar ga gewoon even tegen een maat van me aanhangen, aangezien iedereen dan toch in een goede bui is :) . Misschien een idee om minder vaak maar hoger te doseren?
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mede psychonauten,

Een vriendin van mij vertelde me het volgende:
Als ik xtc gebruik, begin ik altijd met een kwartje. Na een uur voel ik dat de pil in slaat en dan moet ik standaard gaan zitten.Vroeger had ik hier totaal geen last van. Ik nam een kwartje en zodra die in sloeg ging ik lekker en hoefde ik de hele avond niet te zitten. De laatste tijd gaat het niet zo soepel. Eerst moest ik een kwartiertje zitten, daarna een half uur en nu is het zelfs zo erg dat ik gedurende het hele feest moet blijven zitten. Het gaat dan heel erg up and down, het ene moment voel ik me heel goed en het andere moment weer heel naar. Zo gaat het de hele nacht. Meestal als ik na twee uur nog zit, neem ik nog een kwartje erbij. Waar dat voorheen wel is hielp, helpt ook dat nu niet meer.

Het verschijnsel is begonnen nadat ik ongeveer 4 a 5 keer heb gebruikt. Herkent iemand dit probleem? Of weet iemand een oplossing? Is het iets lichamelijk of iets psychisch?
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm ja enige wat ik kan bedenken is dat als je na paar keer gebruiken nog steeds 1 kwartje neemt dat het dan idd minder goed werkt. de allereerste xtc ging ik megahard op een kwartje, maar al snel werd het meer per keer omdat het minder goed werkte.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verschillende pillen? Te weinig pauze er tussen?

Moeten gaan zitten heb ik als het te hard gaat. Naar voelen herken ik niet tijdens xtc gebruik overigens, vaag wel. Misschien houdt ze daar niet van, een vage kop, en dat wordt inderdaad niet beter door bij te nemen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."