#1
Misschien moet je even uitleggen wat je met naar voelen bedoelt. Misselijk, moe, duizelig, hoofdpijn...... Het enige moment dat ik me enigzins naar voel is soms net voordat ie inslaat. En dat gebeurt ook als ik bijslik. Ik vind het ook niet nodig om te gaan zitten, maar ga gewoon even tegen een maat van me aanhangen, aangezien iedereen dan toch in een goede bui is
. Misschien een idee om minder vaak maar hoger te doseren?