Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zou dit niet kunnen komen omdat er echt een onwijs hoge dosis juist inzit? Ik vreet daar meestal een halve van en ga keihard. Een vriend van me had ook een hele en die is nooit lekker ingeslagen. Misschien beginnen met een halve? De periodes die je ertussen hebt lijken me ook dikke prima. Ik heb ze ook een hele tijd gebruikt, die blauwe defqons. Maar laatst ben ik er zoooo fout opgegaan (uren gehallucineerd na 2 halfjes) dat ik ze niet meer gebruik!"
"immuun zijn voor een pil heb ik echt nog nooit van gehoord, maar zo heel lang draai ik nou ook weer niet mee, dat zou ik je niet kunnen vertellen.. Ik ga in elk geval niet meer aan die blauwe deqons, vage dingen zijn t. Speed vind ik zeker wel fijn icm pillen, maar ik gebruik het soms ook wanneer ik te hard of te vaag ga, speed frist je dan als het ware weer een beetje op. Eerst pillen en dan wat speed puntjes voor de energie, dan ga je idd wel hard.. Sterkte iig hopelijk komt het goed"