Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje!

Vraagje!

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je vraagt naar de bekende weg. Je hebt te kort achter elkaar gebruikt.
Omdat dit je eerste keren waren merk je nog niet dat dit slecht voor je is.
C
CulprateLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste mensen,

Ik heb 6 weken geleden voor het eerst XTC gebruikt, een halve nintento wel te verstaan. Ik werd goed begeleid door iemand die het al erg vaak heeft gedaan en ik had natuurlijk de tijd van mijn leven. Hij vertelde mij dat je eigenlijk 2/3 maanden er tussen moet houden maar dat hij er meestal 5 weken tussen houd. Precies 5 weken later, vorig weekend dus had ik een erg leuk feestje en ik dacht, waarom ook niet? Ik had groene pistooltjes gekocht en had wederom maar een halfje gebruikt. Ik weeg maar 60 kilo (Ik ben wel 21 en een man!) en met een halfje ga ik 3/4 uur lang keihard, behoefte om meer te pakken heb ik ook niet, het is ook niet eens nodig aangezien de feestjes waar ik naar toe ga meestal maar 3/4 uur duren. Ik drink voldoende water en zorg ook dat ik voldoende vitaminen binnen krijg.

Nu heb ik een vraagje, stel dat ik om de 4/5 weken een halfje zou gebruiken, ongeveer 12 keer per jaar, is dat heel erg slecht voor mij? Ik ben een enorme liefhebber van dubstep en drum and bass, die feestjes zijn er iedere maand wel veel! Ik kan me voorstellen dat het effect na een tijdje minder word als ik iedere keer maar een halfje pak maar met mijn gewicht ga ik er toch aardig hard door, die maat van me vertelde mij ook dat deze dosering perfect is voor mij aangezien de pillen een hoog aantal MG hebben. Ook heb ik tot nu toe nog geen last gehad van een kater(gelukkig!).

Ik hoor graag jullie meningen :wink:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja drugs is altijd slecht :P. Maar als je het laten we zeggen elke 5 weken doet, dan wordt het gevoel steeds minder en krijg je meer tolerantie. Kijk het is maar net wat je wil.. Op een gegeven moment werkt het niet meer goed, ik ken jongens die er zo 8 op een avond weg snoepen en nooit hard gaan.. Ik persoonlijk neem dan liever wat minder vaak maar wel het goed effect. Tuurlijk komt er wel eens dat je een pauze neem die wat korter is, maar goed als dat bij heel af en toe blijft kan het ook geen kwaad :wink:.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik jou was zou ik er wel genoeg tijd tussen laten, dat is veel beter voor je, het effect is beter.
Wat je ook kan doen is dat je wel elke maand naar zo'n feest toegaat, en dat je het de ene x wel gebruikt, en dan de volgende x alleen drinkt/blowt. [weet niet wat je verder gebruikt hoor, maar bijvoorbeeld] Dat je het afwisselt zegmaar. En 1x 2 maanden achter elkaar is niet heel schadelijk, maar ik denk dat de verleiding dan wel groot word om het dan die maand daarna weer te doen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja... mijn mening is net als de rest. Niet alleen is het beter voor je lichaam om er wat meer tijd tussen te laten, de tolerantie daargelaten, maar als je het zo vaak gaat doen worden de avonden er ook niet veel bijzonderder op. Ik (en de meeste anderen met mij) vind het zelf fijn om het bij af en toe te laten omdat het daardoor ook speciaal blijft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."