#1
Haai.
Mijn vriendin en ik zijn met oud en nieuw op een feest geweest, heel tof feest was het. Zij en ik hadden allebei XTC op. Ieder 2x een halve verdeeld over 7 uren. Dus een hele pp op een hele avond/nacht. Er zat 150mg in per pil. Verder niets gemixt ook geen alcohol.
En 6 dagen later heeft mijn vriendin weer een halve genomen tijdens het uitgaan. (ik was niet mee). En weer 4 dagen later nam ze weer een halve, gewoon thuis.
Nu heeft ze nog 1 halve over en die wil zij vanavond nemen onder het mom van: dan is t op.. Maar is dat niet heel erg vaak achter elkaar? In 2 weken 4x XTC nemen.. Dus in totaal 2.5 pil van 150mg in 2 weken.
Normaal met zo een zomer buitenfeest nemen zij en ik ieder 2.5 op een hele dag en avond. Is het slechter om die 2.5 over 4x te verdelen in 2 weken dan dat je die 2.5 op 1 dag zou slikken?
Ze doet toch wat ze zelf wil maar ik vroeg het mij gewoon af wat slechter is. Ik bewaar mijne voor over een paar maanden. Dan heb ik nog lekker wat!
Mijn vriendin en ik zijn met oud en nieuw op een feest geweest, heel tof feest was het. Zij en ik hadden allebei XTC op. Ieder 2x een halve verdeeld over 7 uren. Dus een hele pp op een hele avond/nacht. Er zat 150mg in per pil. Verder niets gemixt ook geen alcohol.
En 6 dagen later heeft mijn vriendin weer een halve genomen tijdens het uitgaan. (ik was niet mee). En weer 4 dagen later nam ze weer een halve, gewoon thuis.
Nu heeft ze nog 1 halve over en die wil zij vanavond nemen onder het mom van: dan is t op.. Maar is dat niet heel erg vaak achter elkaar? In 2 weken 4x XTC nemen.. Dus in totaal 2.5 pil van 150mg in 2 weken.
Normaal met zo een zomer buitenfeest nemen zij en ik ieder 2.5 op een hele dag en avond. Is het slechter om die 2.5 over 4x te verdelen in 2 weken dan dat je die 2.5 op 1 dag zou slikken?
Ze doet toch wat ze zelf wil maar ik vroeg het mij gewoon af wat slechter is. Ik bewaar mijne voor over een paar maanden. Dan heb ik nog lekker wat!