Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe vaak een beetje ook gevaarlijk?

Te vaak een beetje ook gevaarlijk?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haai.
Mijn vriendin en ik zijn met oud en nieuw op een feest geweest, heel tof feest was het. Zij en ik hadden allebei XTC op. Ieder 2x een halve verdeeld over 7 uren. Dus een hele pp op een hele avond/nacht. Er zat 150mg in per pil. Verder niets gemixt ook geen alcohol.
En 6 dagen later heeft mijn vriendin weer een halve genomen tijdens het uitgaan. (ik was niet mee). En weer 4 dagen later nam ze weer een halve, gewoon thuis.
Nu heeft ze nog 1 halve over en die wil zij vanavond nemen onder het mom van: dan is t op.. Maar is dat niet heel erg vaak achter elkaar? In 2 weken 4x XTC nemen.. Dus in totaal 2.5 pil van 150mg in 2 weken.
Normaal met zo een zomer buitenfeest nemen zij en ik ieder 2.5 op een hele dag en avond. Is het slechter om die 2.5 over 4x te verdelen in 2 weken dan dat je die 2.5 op 1 dag zou slikken?
Ze doet toch wat ze zelf wil maar ik vroeg het mij gewoon af wat slechter is. Ik bewaar mijne voor over een paar maanden. Dan heb ik nog lekker wat!
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op zich denk ik dat het lichamelijk wel mee zal vallen tenzij ze gevoelig is voor bepaalde dingen maar dat is meestal niet het geval. Denk dat de totale schade met 2.5 pil meer is dan 4 het over 4 keer verspreiden. Weet niet of het echt zo klopt maar het lijkt me logisch want 2.5 pil is een grotere aanslag op je lijf dan de telkens een beetje nemen. Het risico op verslaving wordt wordt zo wel vergroot aangezien ze het kort op elkaar neemt. Daar moet ze wel een beetje op letten als ze dat wil voorkomen maar wat je zegt iemand doet toch zelf wat die wil. Hoop dat je hier wat mee kan. Greetzz
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb het enkele jaren heeeeel vaak gedaan. op een gegeven moment kreeg ik geen pil meer binnen, iets hield me tegen. tijd om te stoppen dus. dit was rond 1995.
toen ik er mee stopte lag ik op zaterdagavond in men bed te bewegen alsof ik iets genomen had. mijn lichaam stond daarop ingesteld precies. het gezegde : "what goes up, must come down" is harde realiteit dan.
serieuze lange down gehad en toen ben ik er jaren vanaf gebleven.

nu kan ik terug genieten van een pilletje, zoals het hoort eigenlijk (use, dont abuse), 2/3x per jaar.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan wel, maar het effect zal snel achteruit gaan.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#5
harry123 zei:
Het kan wel, maar het effect zal snel achteruit gaan.
Klik om te vergroten...


hoe bedoel je?

ik weet ook wel dat het niet de pilletjes van weleer zijn, maar ik probeer nu optimaal te genieten ipv om het uur één in men mond te knallen. :)
N
NtronautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Ik bewaar mijne voor over een paar maanden. Dan heb ik nog lekker wat!
Klik om te vergroten...
Ik vind jou heel verstandig. :wink: Wat je vriendin doet (kort op elkaar slikken),is voor een keer niet zo schadelijk, wel als je dit een half jaar lang doet. Helaas is het wel zo dat het effect dan snel minder wordt. Maar als je stopt en je wacht 3 maanden, dan is het originele effect meestal weer terug. Let wel, als je een langere periode kort achter elkaar slikt, dan heb je ook een langere herstelperiode nodig (bijv. een half jaar) om het effect weer origineel te krijgen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."