ik heb een tijdje er extreem last van gehad....
met extreem bedoel ik dan ook echt met bijna alles, uitgaan, feesten, op het eind zelfs al
moest ik naar de stad om kleren te kopen.
al liep ik thuis rond niks aan de hand voelde me goed enz enz
al werd er gevraagd of ik ergens mee naartoe ging kwam het probleem al
werd wat misselijk keel leek wat dicht te gaan enz enz
en dan toch maar met pijn en moeite er naartoe (want je wilt natuurlijk wel!!)
al kwam ik op de locatie aan kwamen er veel luchtboeren uit en kokhalzen
waardoor ik eigenlijk al zo beroerd was dat het gewoon niet meer ging
wat nu de oplossing bij mij was!
naar de dokter gegaan omdat ik dacht dat ik ziek was of iets
had daar ook pilletjes gehad (nee geen xtc haha) de naam of iets ervan weet ik niet meer
maar kwam erop neer dat, als je moeilijk at dat dat al een heel stuk makkelijker ging omdat het veel op maagstress leek.. enja dat werkte echt een heel stuk! gelukkig
ook had ik tegen een goeie vriend van mij het verhaal ff uitgelegd zo dat hij dan op mij kon letten als het niet goed ging.
en nu wandel ik weer vrolijk rond op feesten dus is helemaal goedgekomen
klink ongeveer hetzelfde dus mischien kunne die maagstress pillekes wel helpe
(weet trouwens niet of ze te combinere zijn met drugs)