Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks allemaal voor de tips. In veel antwoorden kan ik mijzelf wel vinden. Ik merk dat het na een feest van mij even niet hoeft en als het er weer aan zit te komen word ik nerveus ja. Ik vind het super vet maar toch speelt het in mn hoofd wat als het mis gaat. Gelukkig zijn wij allemaal wel heel verantwoordelijk ermee dus dat scheelt. Ik heb alleen zoveel vage koppen voorbij zien komen ( niet slecht bedoelt ) maar ik heb dan gelijk van shit... zo ben ik toch niet he.. Moet dat gewoon los leren laten. Komende feestje is DGTL en ik merk dat ik er heel veel zin in heb. Ik zal eens kijken of ik mij na het feest weer zo voel. Dan kan ik de koppeling maken... groetjes, kheuvel"
"Hallo allemaal! Nou ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden. Samen met mijn vriend en vrienden gaan wij al een tijd naar feesten. Vorig jaar januari heb ik voor de aller eerste keer XTC gebruikt. Nou dit was hemels tot huilen toe zo geweldig! We hebben daarna nog wat feesten gepakt hartstikke leuk. Nou heb ik alleen al een half jaar dat ik er echt bang voor ben. Ik begrijp er helemaal niets van?! Ik kijk uit naar de feesten maar over de feesten praten will ik absoluut niet! Ik snap er helemaal niets van? Ik hoop dan ook dat iemand het zelfde heeft. Ik heb vaak na een feest dat ik mij de gehele week super down voel. Nou weet ik dat dat normaal is maar misschien dat dat ermee te maken heeft? Ik weet het absoluut niet. Nou gaan wij 30 maart naar DGTL. Ontzettend veel zin in maar kijk er op de 1 of andere manier ook weer tegen op? Het is zo tegenstrijdig. Misschien het een poosje niet doen maarja.. vind het ook super! Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Zo ja? Hoe gingen jullie ermee om? Of ben ik gewoon gek.."
"Als je mensen met een sombrero hoed op ziet! Dat was zoooo lachen!!"