Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHechtingen met Xtc

Hechtingen met Xtc

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat denk je dan dat er met je hechtingen kan gaan gebeuren als je XTC hebt genomen?
C
CocaineLsdXtcLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,

ik heb een dag geleden me hand opengehaald aan prikkeldraad en nu zitten er 7 hechtingen in me binnenkant van me hand. nu heb ik een vraag aangezien ik maandag nacht naar een feest wil en mijn bedoeling was om xtc te gaan gebruiken dan.. maar kan dit veel kwaad aangezien de hechtingen. heb al meerdere keren xtc gehad dus zal niet compleet van t padje gaan..
of zou t verstandiger zijn om bijv speed te gebruiken waar ik zelf niet zo voorstander van ben.. en ja ik weet dat t natuurlijk verstandiger om niks te gaan gebruiken maarja dat doe ik toch wel..

de hechtingen gaan er over een week uit..

alvast bedankt!
C
CocaineLsdXtcLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja de vraag is of het herstel er echt slechter van zal worden.. want ik denk dat ik tijden xtc me hand nog wel rustig kan houden..
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, dat zal het herstel niet merkbaar verminderen en het zal er ook niet slechter van worden.
C
CocaineLsdXtcLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou nog graag een paar meningen van andere personen willen horen. hoe ze dit zouden aanpakken?
A
AbsurdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die MDMA heeft niks met jouw wond te maken, je kan het gewoon zonder enige problemen nemen.
C
CocaineLsdXtcLid
01-01-2024, 00:00
#7
zal het niet een probleem worden met het stil houden van de hand? nu is het geen probleem omdat t anders pijn doet maar onder invloed van xtc kan ik me voorstellen dat ik me hand misschien te veel zal bewegen.. en dat het na de tijd goed pijn kan doen..
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kom op man, het zijn maar een paar hechtingen... :rolleyes:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#9
better safe then sorry :)

Gewoon nemen joh, er kan niet zo veel mis gaan, tenzij je in een pit beland natuurlijk. :P


Groetjes,

Dernael. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."