#1
Ja ik denk dat ik het nu wel ga laten bij de pillen/poeder.
Aangezien ik niet voel en het nogal duur is hier.
Misschien binnen 6 maandjes eentje als deze dan niet werken zal ik mijn hersenen niet meer overbelasten met dat spul.
Trippin-28
Aangezien ik niet voel en het nogal duur is hier.
Misschien binnen 6 maandjes eentje als deze dan niet werken zal ik mijn hersenen niet meer overbelasten met dat spul.
Trippin-28
