Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over MDMA(poeder) En Xtc(pil)

Vraagje over MDMA(poeder) En Xtc(pil)

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik denk dat ik het nu wel ga laten bij de pillen/poeder.
Aangezien ik niet voel en het nogal duur is hier.
Misschien binnen 6 maandjes eentje als deze dan niet werken zal ik mijn hersenen niet meer overbelasten met dat spul.

Trippin-28
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maak de volgende keer een bommetje van de kristallen.
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Was maar eenmalig de kristallen(tenzij ik op een feestje wat vind).
Aangezien ik makkelijker aan pillen graak.
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Ik heb een probleem en denk niet dat het aan de drugs ligt.
Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst XTC ontdekt.
Wauw prachtig gewoon. Natuurlijk ineens 5 pillen gekocht en aan 1 week door intensief gebruikt (Steeds het love gevoel gehad! Natuurlijk na een paar keer minder maar toch).
Toen heb ik wat problemen gekregen met de dealer.
En kocht ik niet meer dus was ik gestopt met de XTC.
Een paar maand later had ik op een feestje een joodse ster gekocht.
En had niets van gevoel, terwijl ik aan de pil had gelekt en wel degelijk de bitter smaak van MDMA proefde.
Jammer dus had ik het er weer voor een poosje bij gelaten en vandaag had een vriend van mij MDMA kunnen regelen op een feestje.
Ik nam natuurlijk zonder twijfelen een vingerdop maar deze werkte ook niet (+- nu 4 uur geleden)
Ik had geen(!) lege maag maar ook geen tolerantie.
Nu is mijn vraag waarom werkten deze jammer genoeg niet?


Trippin-28
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trippin-28 zei:
Wauw prachtig gewoon. Natuurlijk ineens 5 pillen gekocht en aan 1 week door intensief gebruikt (Steeds het love gevoel gehad! Natuurlijk na een paar keer minder maar toch).
Klik om te vergroten...

Je hebt een week intensief gebruikt en dat was met die vijf pillen of had je nog meer bijgekocht?

Een paar maand later had ik op een feestje een joodse ster gekocht.
En had niets van gevoel, terwijl ik aan de pil had gelekt en wel degelijk de bitter smaak van MDMA proefde.
Klik om te vergroten...

Aan een pil likken is niet echt garantie voor kwaliteit op z'n zachtst gezegd. En had je de pil weer terug gegeven als hij niet bitter smaakte? :confused:

Jammer dus had ik het er weer voor een poosje bij gelaten en vandaag had een vriend van mij MDMA kunnen regelen op een feestje. Ik nam natuurlijk zonder twijfelen een vingerdop maar deze werkte ook niet (+- nu 4 uur geleden)
Klik om te vergroten...

Ik hoop maar dat je vingertop bedoelt...

Ik had geen(!) lege maag maar ook geen tolerantie.
Klik om te vergroten...

Ik denk ook niet dat je nu al veel tolerantie hebt en als je veel gegeten hebt kan het zijn dat het nog in kan slaan al lijkt me dat stug na vier uur, maar je weet maar nooit.

Nu is mijn vraag waarom werkten deze jammer genoeg niet?
Klik om te vergroten...

Geen idee en niemand weet dat. Maar je bent pas zestien en je kan duidelijk niet met drugs omgaan, wat je al aangaf met je week lang gebruiken na de eerste keer. Als je een pil wil gebruiken laat hem dan testen en laat tussen je gebruik minimaal drie of vier maanden. Zeker op jouw leeftijd is dat al meer dan genoeg.

Wees voorzichtig met harddrugs!!!
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had geen pillen bijgekocht maar ik bedoelde gewoon een weekje niet precies 7 dagen ;p.

Nee ik heb de pil genomen.

Ja idd een vingertopje ;p.

Ik had een belegd broodje gegeten. Ong. 60-65cm ;p.

Er waren zeker 4 maanden tussen mijn (intensief gebruik) en de pil en zeker 2 maanden tussen de pil en de poeder.

Trippin-28
M
MarsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Trippin-28 zei:
Hallo,
Ik heb een probleem en denk niet dat het aan de drugs ligt.
Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst XTC ontdekt.
Wauw prachtig gewoon. Natuurlijk ineens 5 pillen gekocht en aan 1 week door intensief gebruikt (Steeds het love gevoel gehad! Natuurlijk na een paar keer minder maar toch).
Trippin-28
Klik om te vergroten...

1 week zo zwaar je serotonine systeem leegtrekken kan heel goed de reden zijn dat je nu nog niet hersteld bent. Ik heb zelf gemerkt dat het na een jaar nog maar nauwelijks de moeite was en nu is het alweer anderhalf jaar of zo geleden en voorlopig begin ik er niet eens meer aan.

Als je weer gebruikt, beperk het dan tot één moment/avond en niet meerdere keren achter elkaar in korte tijd. Voel je weinig, dan moet je weer bij nul beginnen met herstel en wacht dan 6 of 12 maanden voordat je je 'love' voorraad weer om zeep helpt! :grin:

't is de prijs die we ervoor betalen. :wave:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat als je een broodje van slechts 40 cm gegeten had het wel had gewerkt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."