#1
Hallo, er is iets raars gebeurd dit weekend en ik probeer er informatie over te vinden op internet maar ik kom er niet uit. Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Afgelopen weekend ben ik naar een feestje geweest, we zijn daar 2 uurtjes gebleven en toen naar huis gegaan. Thuis aangekomen begon ik me heel raar te voelen, ik kon niet meer praten anders moest ik braken. Dit ook een aantal keer gedaan. Toen ik in bed ging liggen begon opeens heel mijn huid te branden en te prikkelen maar ook echt alles. De binnenkant van me mond stond in brand, mijn handen, hoofdhuid echt alles. Op een gegeven moment begon ik verschrikkelijk te hyperventileren en dit is een uur zo door gegaan. Op een gegeven moment werd ik weer rustig maar had nog steeds heel sterk het gevoel alsof er een soort zwavelzuur in mn lichaam zat en dit er uit moest. Daarna kreeg ik de gedachte gang van een 2 jarige, ik dacht de meest rare dingen en begon de meest rare onsamenhangende dingen te zeggen. Ik dacht dat het huis in brand stond, er giraffen op straat liepen en scooters door mijn kamer reden en had mijn lichaam niet meer onder controle. Had allemaal stuiptrekkingen en bleef me maar uitrekken. Ik heb die nacht geen oog dicht kunnen doen en toen ik in de spiegel keek leek mijn hoofd wel misvormd. Enorme grote pupillen, wit gezicht en blauwe wallen, de rest van huid was grauw. Later op de dag leek het wel of de ene pupil groter was dan de andere, ik heb er 2 dagen niet uitgezien en heb me gevoeld alsof ik dood ging.
Weet iemand wat dit is en of ik hier blijvende schade aan over hou? Het is nu 3 dagen later en heb nog steeds concentratie problemen en ben enorm moe.
Alvast bedankt!!
Afgelopen weekend ben ik naar een feestje geweest, we zijn daar 2 uurtjes gebleven en toen naar huis gegaan. Thuis aangekomen begon ik me heel raar te voelen, ik kon niet meer praten anders moest ik braken. Dit ook een aantal keer gedaan. Toen ik in bed ging liggen begon opeens heel mijn huid te branden en te prikkelen maar ook echt alles. De binnenkant van me mond stond in brand, mijn handen, hoofdhuid echt alles. Op een gegeven moment begon ik verschrikkelijk te hyperventileren en dit is een uur zo door gegaan. Op een gegeven moment werd ik weer rustig maar had nog steeds heel sterk het gevoel alsof er een soort zwavelzuur in mn lichaam zat en dit er uit moest. Daarna kreeg ik de gedachte gang van een 2 jarige, ik dacht de meest rare dingen en begon de meest rare onsamenhangende dingen te zeggen. Ik dacht dat het huis in brand stond, er giraffen op straat liepen en scooters door mijn kamer reden en had mijn lichaam niet meer onder controle. Had allemaal stuiptrekkingen en bleef me maar uitrekken. Ik heb die nacht geen oog dicht kunnen doen en toen ik in de spiegel keek leek mijn hoofd wel misvormd. Enorme grote pupillen, wit gezicht en blauwe wallen, de rest van huid was grauw. Later op de dag leek het wel of de ene pupil groter was dan de andere, ik heb er 2 dagen niet uitgezien en heb me gevoeld alsof ik dood ging.
Weet iemand wat dit is en of ik hier blijvende schade aan over hou? Het is nu 3 dagen later en heb nog steeds concentratie problemen en ben enorm moe.
Alvast bedankt!!