Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik slachtoffer geweest van een verkeerde xtc pil?

Ben ik slachtoffer geweest van een verkeerde xtc pil?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
rozebottelllLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, er is iets raars gebeurd dit weekend en ik probeer er informatie over te vinden op internet maar ik kom er niet uit. Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Afgelopen weekend ben ik naar een feestje geweest, we zijn daar 2 uurtjes gebleven en toen naar huis gegaan. Thuis aangekomen begon ik me heel raar te voelen, ik kon niet meer praten anders moest ik braken. Dit ook een aantal keer gedaan. Toen ik in bed ging liggen begon opeens heel mijn huid te branden en te prikkelen maar ook echt alles. De binnenkant van me mond stond in brand, mijn handen, hoofdhuid echt alles. Op een gegeven moment begon ik verschrikkelijk te hyperventileren en dit is een uur zo door gegaan. Op een gegeven moment werd ik weer rustig maar had nog steeds heel sterk het gevoel alsof er een soort zwavelzuur in mn lichaam zat en dit er uit moest. Daarna kreeg ik de gedachte gang van een 2 jarige, ik dacht de meest rare dingen en begon de meest rare onsamenhangende dingen te zeggen. Ik dacht dat het huis in brand stond, er giraffen op straat liepen en scooters door mijn kamer reden en had mijn lichaam niet meer onder controle. Had allemaal stuiptrekkingen en bleef me maar uitrekken. Ik heb die nacht geen oog dicht kunnen doen en toen ik in de spiegel keek leek mijn hoofd wel misvormd. Enorme grote pupillen, wit gezicht en blauwe wallen, de rest van huid was grauw. Later op de dag leek het wel of de ene pupil groter was dan de andere, ik heb er 2 dagen niet uitgezien en heb me gevoeld alsof ik dood ging.

Weet iemand wat dit is en of ik hier blijvende schade aan over hou? Het is nu 3 dagen later en heb nog steeds concentratie problemen en ben enorm moe.

Alvast bedankt!!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat komt we niet bekent voor, als je echt niet gerust bent zou ik toch een bloedonderzoek oid laten doen...

groetjes
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#3
wanneer heb je wat voor soort pil geslikt?
ik bedoel, je gaat toch niet zomaar een pil slikken?
weet je wat er op de pil stond, wie gaf je die pil en wat zei hij/zij erbij?

het lijkt (hallucinaties en vreemde lichamelijke reacties) erop dat je bent vergiftigd maar waarmee?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
XTC is het sowieso niet als ik dit zo lees. Wat het wel is geweest, geen idee...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt voor mij verdacht veel op mCCP... Zoek daar maar eens op.
Heb ik vergelijkebare ervaringen mee (hoewel niet zo extreem).
Maar een branderige huid, hallicunaties die erg realistisch zijn(dus geen vervormingen of patronen), overgeven en verschillende pupilgrootte zijn verschijnselen van mCCP.

Welke pil heb je genomen, hoewel dit geen garantie geeft voor de inhoud staan bepaalde pillen wel bekend als ''slechte'' of ''vervuilde'' pillen.
i
iliskimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo,

Ik heb precies het zelfde gehad. Precies!
Ik werd ontzettend duizelig en toen ontzettend misselijk, heb toen me vinger in me keel gestoken maar kon alleen gal kotsen (ik dacht ik kots die pil eruit maar het was al veelste laat) toen had ik het gevoel alsof ik in de fik stond. Alles deed pijn..
Ik moet zeggen dat je nog behoorlijk mazzel heb gehad! t klinkt stom.. maar ik ben in een coma afgevoerd naar de intensive care..

Later kreeg ik ook die halve hallicunaties ik zag overal nijlpaarden etc.

Nu heb ik antwoord op je vraag.. JA je hebt een verkeerde pil geslikt. teminste bij mij zat er rattengif in.. en dat is extreem dodelijk.. Waarscheinlijk heb je toch net iets genoeg gedronken (water) of kon je lichaam er beter tegen. Want ik had ook nog eens alcehol op.

Je moet ontzettend blij zijn dat er niks ernstig is gebeurt, want het is puur vergif wat je gehad hebt. Als je het ooit weer slik en je krijgt deze symptonen bel direct het ziekenhuis!!

Dit was namelijk bijna mijn dood.. Als ik 1 kruimel meer had gehad was het me fataal geworden.
Jongen prima dat jullie dit allemaal uitproberen of whatever, heb ik ook gehad.. En ik dacht pffff. verkeerde pil? komt zeker alleen in Amsterdam etc voor. nou niet dus.. ik woon in een dorpje ik heb er nog dagen last van gehad en pas alsjeblieft goed op.

Dus jongens, alsof het voelt dat je accuzuur over je lichaam hebt gekregen. 112!!!

Heb je meer vragen hoor ik het wel :)

Liefs,
J
JonkoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja het lijkt me wel handig dat jullie even melden welke pillen het waren, kleur, en logo enz.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."