Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb precies het zelfde gehad. Precies! Ik werd ontzettend duizelig en toen ontzettend misselijk, heb toen me vinger in me keel gestoken maar kon alleen gal kotsen (ik dacht ik kots die pil eruit maar het was al veelste laat) toen had ik het gevoel alsof ik in de fik stond. Alles deed pijn.. Ik moet zeggen dat je nog behoorlijk mazzel heb gehad! t klinkt stom.. maar ik ben in een coma afgevoerd naar de intensive care.. Later kreeg ik ook die halve hallicunaties ik zag overal nijlpaarden etc. Nu heb ik antwoord op je vraag.. JA je hebt een verkeerde pil geslikt. teminste bij mij zat er rattengif in.. en dat is extreem dodelijk.. Waarscheinlijk heb je toch net iets genoeg gedronken (water) of kon je lichaam er beter tegen. Want ik had ook nog eens alcehol op. Je moet ontzettend blij zijn dat er niks ernstig is gebeurt, want het is puur vergif wat je gehad hebt. Als je het ooit weer slik en je krijgt deze symptonen bel direct het ziekenhuis!! Dit was namelijk bijna mijn dood.. Als ik 1 kruimel meer had gehad was het me fataal geworden. Jongen prima dat jullie dit allemaal uitproberen of whatever, heb ik ook gehad.. En ik dacht pffff. verkeerde pil? komt zeker alleen in Amsterdam etc voor. nou niet dus.. ik woon in een dorpje ik heb er nog dagen last van gehad en pas alsjeblieft goed op. Dus jongens, alsof het voelt dat je accuzuur over je lichaam hebt gekregen. 112!!! Heb je meer vragen hoor ik het wel Liefs,"