#1
Gewoon even langs de huisarts! Je hebt er duidelijk last van en wij kunnen je vanaf hier ook niet echt verder helpen.
Het hoeft niet door de x te zijn, miss heb je doe avond je been gestoten of dat het door de val komt. Wordt zelf ook wel eens wakker na een avond zuipen met een random pijntje ergens, maar dat het 4 weken aanhoud is niet goed!
Sterkte en laat even weten wat de arts zei, ben benieuwd!
Het hoeft niet door de x te zijn, miss heb je doe avond je been gestoten of dat het door de val komt. Wordt zelf ook wel eens wakker na een avond zuipen met een random pijntje ergens, maar dat het 4 weken aanhoud is niet goed!
Sterkte en laat even weten wat de arts zei, ben benieuwd!