Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRaar gevoel in mijn benen maand na xtc

Raar gevoel in mijn benen maand na xtc

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon even langs de huisarts! Je hebt er duidelijk last van en wij kunnen je vanaf hier ook niet echt verder helpen.

Het hoeft niet door de x te zijn, miss heb je doe avond je been gestoten of dat het door de val komt. Wordt zelf ook wel eens wakker na een avond zuipen met een random pijntje ergens, maar dat het 4 weken aanhoud is niet goed!

Sterkte en laat even weten wat de arts zei, ben benieuwd!
M
MadneSSLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor die tijd had ik ook al wel vaak onverklaarbare spierpijn in mijn benen.

Maar na de x ben ik er constant mee bezig in me hoofd en ik heb t idee hoe meer ik er aan denk hoe erger het word.

Maandag maak ik een afspraak met mijn huisarts. Zie er wel tegen op het is echt zo'n stugge vent die dan komt met het antwoord "en wat verwacht je nu van mij"

Keep you posted,
MadneSS
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je daarvoor al had betwijfel ik het dat et door de X komt. Maar goed dat je naar de huisarts gaat want onverklaarbare pijn is nooit goed!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
TS is w.s. gevolgen, maar ik zou toch graag weten wat de dokter zei. het komt vast niet van de XTC/alcohol, eerder inderdaad van een val of van een eerder bestaand probleem.
M
MadneSSLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo iedereen,

Ik lees al een tijdje mee en wil iets bij jullie voorleggen.

Voorinfo: heb vaker xtc gedaan + alcohol (gematigd voor tijd) gemiddelde dosering van een hele avond zal rond de 250 mg liggen. Hoogste wat ik gehad heb 350 mg over de avond.

Eind April dit jaar heb ik een grote fout gemaakt. Ik was op een feestje waar ik me niet echt vermaakte en kreeg een witte nintendo aangeboden (210 – 220 mg wat ik toen niet wist). Ik was echter vrij dronken vanaf (13:00 aan het bier) en had zo iets van ach een pilletje kan geen kwaad om dit feestje gezellig te maken.

Ik heb een halfje genomen om 18:00 uur. De pil kwam goed binnen maar heb gewoon bier door gedronken (stom maar niet bij nadenkend) omdat dat aangeboden bleef worden. Om 23:00 kwam ik een bekende tegen en die me achteraf beschreef als extreem dronken op dat moment.

Om 23:30 dacht ik ik neem het 2e helftje ook en deed dit. Ondertussen ook niet gestopt met bier drinken. We liepen naar de stad voor de after party. Alleen om 00:15 ging het berg afwaards ik weet niks meer. Ze zeiden dat ik steeds slechter begon te praten en op een gegeven moment zakte ik door mijn benen. Mijn ogen rolde alle kanten op en ik kraamde alleen maar onverstaanbare woorden uit. Ze hebben me naar huis gebracht en in bed gelegd. Ik was een soort lappenpop volgens mijn vrienden ik wou niks meer compleet ontspannen. Om 3:00 word ik wakker en ga weer bij de mensen in de woonkamer zitten en heb een banaan en wat tostis gegeten. ben om 5 uur weer gaan slapen tot een uur of 10.

Zondag was oké geen rare klachten ja erg vermoeid en ben optijd gaan slapen. Had een raar gevoel in me benen (alsof de pil net aanslaat). Maandag niet vooruit te branden maar moest weer werken tot savonds laat. Dinsdag ook gewerkt tot savonds laat. En nogsteeds last van me benen.

Woensdag werd alles anders ik was bang want dat rare spierpijn gevoel in me benen was nog niet weg, heb een week lang de heletijd aan die avond gedachten aan die trip en mezelf afgevraagd WAAROM heb ik dit gedaan. Ik kon me gedachten er niet vanaf zetten half google af gegoogled over schade aan me hersenen, of de effecten nog weg gaan, zijn er meer mensen die langer als 3 dagen een probleem hadden met xtc etc, had het idee dat ik gek werd. Concentratie van niks alleen maar bezig met die domme xtc

Aan het eind van de week 7-8 dagen na gebruik kon ik mezelf weer een beetje concentreren op mijn werk. En ook weer aan andere dingen denken.

Alleen vandaag de dag 4 weken verder heb ik nog steeds een raar gevoel in me bovenbenen. Het lijkt op spierpijn en ik moet er de hele dag aan denken. In mijn hoofd geef ik de xtc de schuld en ik vraag me af of het nog over gaat en kom dan in een soort van angst spiraal. Ik let op alle vage tekenen van mijn lichaam wat ik anders voor lief zou nemen.Ik probeer mijn gedachten dan ergens anders op te zetten, soms lukt dit soms niet.

Ik gebruik nu dagelijks Multivitamine, magnesium, ijzer, omega3 en ik probeer gezond te eten. Ik heb het idee dat de problemen niet echt meer afnemen.

Is er nog iemand die zolang zoveel last heeft gehad en wat heeft die gedaan om de problemen te verhelpen. Of moet ik gewoon geduld hebben ?

Waar ik dus naar opzoek naar ben. Is deze reactie normaal ? Denken jullie dat het de xtc is en moet ik naar mijn huisarts gaan ( ik durf het niet te zeggen dat ik xtc heb gebruikt omdat ik in een dorp woon).
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#6
MadneSS zei:
Is deze reactie normaal ?
Klik om te vergroten...
nee

MadneSS zei:
Denken jullie dat het de xtc is
Klik om te vergroten...
Zou kunnen. Je geeft zelf al aan dat het na een avond XTC gebruiken is ontstaan, dus het zou er zeker iets mee te maken kunnen hebben.

MadneSS zei:
Denken jullie dat het de xtc is en moet ik naar mijn huisarts gaan ( ik durf het niet te zeggen dat ik xtc heb gebruikt omdat ik in een dorp woon).
Klik om te vergroten...
Ja, je zou zeker even een bezoekje aan een arts moet doen. Ook als het vanzelf weer over gaat zou ik toch even langs gaan. De huisarts in jouw dorp heeft niks met jouw priveleven te maken en zal klachten van patienten nooit met anderen bespreken. Ook al ken je hem/haar zelf goed lijkt me dit geen probleem (het is immers zijn/haar beroep).

Tip: deze kwam eerder ook al langs. Is misschien wel een stukje reizen, maar misschien ook een idee? http://www.brijder.nl/Verslaving/zorgpr ... partydrugs

Sterkte

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."