Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik lees al een tijdje mee en wil iets bij jullie voorleggen. Voorinfo: heb vaker xtc gedaan + alcohol (gematigd voor tijd) gemiddelde dosering van een hele avond zal rond de 250 mg liggen. Hoogste wat ik gehad heb 350 mg over de avond. Eind April dit jaar heb ik een grote fout gemaakt. Ik was op een feestje waar ik me niet echt vermaakte en kreeg een witte nintendo aangeboden (210 – 220 mg wat ik toen niet wist). Ik was echter vrij dronken vanaf (13:00 aan het bier) en had zo iets van ach een pilletje kan geen kwaad om dit feestje gezellig te maken. Ik heb een halfje genomen om 18:00 uur. De pil kwam goed binnen maar heb gewoon bier door gedronken (stom maar niet bij nadenkend) omdat dat aangeboden bleef worden. Om 23:00 kwam ik een bekende tegen en die me achteraf beschreef als extreem dronken op dat moment. Om 23:30 dacht ik ik neem het 2e helftje ook en deed dit. Ondertussen ook niet gestopt met bier drinken. We liepen naar de stad voor de after party. Alleen om 00:15 ging het berg afwaards ik weet niks meer. Ze zeiden dat ik steeds slechter begon te praten en op een gegeven moment zakte ik door mijn benen. Mijn ogen rolde alle kanten op en ik kraamde alleen maar onverstaanbare woorden uit. Ze hebben me naar huis gebracht en in bed gelegd. Ik was een soort lappenpop volgens mijn vrienden ik wou niks meer compleet ontspannen. Om 3:00 word ik wakker en ga weer bij de mensen in de woonkamer zitten en heb een banaan en wat tostis gegeten. ben om 5 uur weer gaan slapen tot een uur of 10. Zondag was oké geen rare klachten ja erg vermoeid en ben optijd gaan slapen. Had een raar gevoel in me benen (alsof de pil net aanslaat). Maandag niet vooruit te branden maar moest weer werken tot savonds laat. Dinsdag ook gewerkt tot savonds laat. En nogsteeds last van me benen. Woensdag werd alles anders ik was bang want dat rare spierpijn gevoel in me benen was nog niet weg, heb een week lang de heletijd aan die avond gedachten aan die trip en mezelf afgevraagd WAAROM heb ik dit gedaan. Ik kon me gedachten er niet vanaf zetten half google af gegoogled over schade aan me hersenen, of de effecten nog weg gaan, zijn er meer mensen die langer als 3 dagen een probleem hadden met xtc etc, had het idee dat ik gek werd. Concentratie van niks alleen maar bezig met die domme xtc Aan het eind van de week 7-8 dagen na gebruik kon ik mezelf weer een beetje concentreren op mijn werk. En ook weer aan andere dingen denken. Alleen vandaag de dag 4 weken verder heb ik nog steeds een raar gevoel in me bovenbenen. Het lijkt op spierpijn en ik moet er de hele dag aan denken. In mijn hoofd geef ik de xtc de schuld en ik vraag me af of het nog over gaat en kom dan in een soort van angst spiraal. Ik let op alle vage tekenen van mijn lichaam wat ik anders voor lief zou nemen.Ik probeer mijn gedachten dan ergens anders op te zetten, soms lukt dit soms niet. Ik gebruik nu dagelijks Multivitamine, magnesium, ijzer, omega3 en ik probeer gezond te eten. Ik heb het idee dat de problemen niet echt meer afnemen. Is er nog iemand die zolang zoveel last heeft gehad en wat heeft die gedaan om de problemen te verhelpen. Of moet ik gewoon geduld hebben ? Waar ik dus naar opzoek naar ben. Is deze reactie normaal ? Denken jullie dat het de xtc is en moet ik naar mijn huisarts gaan ( ik durf het niet te zeggen dat ik xtc heb gebruikt omdat ik in een dorp woon)."
"Voor die tijd had ik ook al wel vaak onverklaarbare spierpijn in mijn benen. Maar na de x ben ik er constant mee bezig in me hoofd en ik heb t idee hoe meer ik er aan denk hoe erger het word. Maandag maak ik een afspraak met mijn huisarts. Zie er wel tegen op het is echt zo'n stugge vent die dan komt met het antwoord "en wat verwacht je nu van mij" Keep you posted, MadneSS"