#1
Ik heb laatst weer is mdma genomen na 8 maanden maar bij 250mg krijg ik al last van me hart... merk het door drastisch weinig energie en later ook 4x wakker geworden van onregelmatige hartslag. Rode Defqon pillen
had trouwens nog een medische onderzoek laten doen (3 maanden geleden) maar alle organen boed en boeddruk nog in top staat. Ik ben 26 jaar.. maar had wel goed misbruik gemaakt van xtc tussen 2009 en 2012 .. 600mg was geen uitzondering en dat om de 4 weken soms zelfs om de 2 weken!
Wat is dit????????? ............. BTW mijn conditie is bagger want heb een jaar niet gesport.. voorheen vaak 10 km hardlopen en om de dag naar de gym...
Volgens mij komt het door een verrotte conditie??
BTW ik rook niet en eet gezond...
had trouwens nog een medische onderzoek laten doen (3 maanden geleden) maar alle organen boed en boeddruk nog in top staat. Ik ben 26 jaar.. maar had wel goed misbruik gemaakt van xtc tussen 2009 en 2012 .. 600mg was geen uitzondering en dat om de 4 weken soms zelfs om de 2 weken!
Wat is dit????????? ............. BTW mijn conditie is bagger want heb een jaar niet gesport.. voorheen vaak 10 km hardlopen en om de dag naar de gym...
Volgens mij komt het door een verrotte conditie??
BTW ik rook niet en eet gezond...


