Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteken hart steeds frequenter

Steken hart steeds frequenter

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb laatst weer is mdma genomen na 8 maanden maar bij 250mg krijg ik al last van me hart... merk het door drastisch weinig energie en later ook 4x wakker geworden van onregelmatige hartslag. Rode Defqon pillen


had trouwens nog een medische onderzoek laten doen (3 maanden geleden) maar alle organen boed en boeddruk nog in top staat. Ik ben 26 jaar.. maar had wel goed misbruik gemaakt van xtc tussen 2009 en 2012 .. 600mg was geen uitzondering en dat om de 4 weken soms zelfs om de 2 weken!

Wat is dit????????? ............. BTW mijn conditie is bagger want heb een jaar niet gesport.. voorheen vaak 10 km hardlopen en om de dag naar de gym...
Volgens mij komt het door een verrotte conditie??

BTW ik rook niet en eet gezond...
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dude...

Zeg alsjeblieft dat je een troll bent.. :rolleyes:
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
laat uw systeem eens grondig checken,
er zijn waarschijnlijk kosten aan :mrgreen:
M
MarsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed nieuws! Niks aan de hand! Gewoon een kut-conditie! Volkomen 'normaal' bij dergelijk gebruik. Het put je idd flink uit ja.

Steken in de borst zijn meestal geen hartproblemen maar vanalles en nog wat er omheen. Als je het gevoel hebt dat John Goodman en Roseanne samen op je borstkas zitten, dan moet je je ernstig zorgen maken over een mogelijke hartaanval. Bel dan 112. Dat werkt het snelste denk ik. Schrijf het voor de zekerheid anders even op. :wave:
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Marsss zei:
Steken in de borst zijn meestal geen hartproblemen maar vanalles en nog wat er omheen. Als je het gevoel hebt dat John Goodman en Roseanne samen op je borstkas zitten, dan moet je je ernstig zorgen maken over een mogelijke hartaanval. Bel dan 112. Dat werkt het snelste denk ik. Schrijf het voor de zekerheid anders even op. :wave:
Klik om te vergroten...

Noted :) But 'better be safe then sorry'...
'Safe' kan je niet zijn met een slechte conditie,
moest je motor haperen, ga je er best niet mee in t rood.

Ik ben blij voor jou.
Groetjes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."