Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC gebruik sinds 8 weken.

XTC gebruik sinds 8 weken.

41 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is niet meer gebruiken, maar misbruiken. Om XTC als instap middel gebruikt te hebben, en daarna over te stappen naar cocaïne heb je alleen meer deuren geopend. Voor je het weet ben je verslaafd aan cocaïne met die vrienden van je. Om al die semi-positieve reacties hierboven, wil ik toch wel aangeven dat ik zeer negatief tegenover mens standpunten sta. Om elke week XTC te gebruiken is natuurlijk helemaal niet goed. Om daarna ook nog over te stappen op cocaïne is nog erger. En om dat dan te vergelijken met alcohol slaat natuurlijk nergens op.

Als je geen leuke avond kan hebben zonder middelen, dan heb je naar mijn mening een probleem. Verslaving ligt om de hoek, en voor je het weet heb je het goed te pakken. Kijk uit met wat je doet, want wat je doet is ogenschijnlijk niet goed.

En ben het overigens helemaal met Tufnut eens.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tufnut zei:
Wat een gelul in dit topic zeg!!!!! Ik ga er niet eens op in. Tjongjonge jonge. En weinig kritische reacties ook. Dit topic verdient gewoon om geheel verwijderd te worden, vanwege de ongekend hoge stupiditeit!!
Klik om te vergroten...
Verklaar je nader? :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."