Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Genoeg water drinken voordat je gaat slapen en vooral uitslapen werkt bij mij perfect!"
"Ik drink vrijwel elk bier behalve speciaal bier want dat koop ik niet. Hertog Jan en Heineken staan wel boven aan m'n lijstje."
"Bier!"
"Droppen of gewoon saai xtc nemen."
"Het gevoel bij 1 pil is zo anders als je het de weken daarvoor ook al gedaan hebt. Als ik dan naar vrienden kijk de het even niet gedaan hebben gaan hun altijd keihard en ik kan gewoon in een chill-modus op de bank zitten als we het bij iemand thuis doen. Je voelt de space wel door je lichaam maar je bent er aangewend dus het doet veel minder met je. Natuurlijk wel zonde van de space want je hebt er eigenlijk al ruim 2 nodig, maar je voelt je wel gewoon chill. En de behoefte aan gesprekken of stukjes lopen heb ik dan ook nooit (heb ik eigenlijk nooit last van tbh)."
"Dat over het ziekenhuis gaat wel een beter ver hoor haha. Ik heb nu ruim 3 jaar (zachte) lenzen en in combinatie met Xtc of Mdma heb ik er eigenlijk nooit last van gehad, maar dat zal wel aan de ervaring liggen met lenzen. Met een beetje water op je vingers krijg je je lenzen er wel weer uit als ze toch te droog zijn geworden."