#1
Taat zei:MDMA = MDMA..Probeerenleer zei:lightsandsounds zei:Ik weet dat xtc mdma is, maar toch heb ik de trip anders ervaren.
Bij XTC space ik hem meer, komt hij veel meer binnen in golven, werden mijn voeten lichter en werd ik actief.
Mdma was bij mij veel constanter. Geen echt spacende golven, maar meer een constant lief zweverig gevoel. Het inslaan ging ook veel rustiger en langzamer. Bij mdma had ik ook het idee dat ik net wat helderder was dan bij xtc, alhoewel dat natuurlijk aan de dosis kan liggen. En aan het feit dat ik het gevoel nu wel herken.
Dit is mijn persoonlijke ervaring.
Als je lekker constant wil zweven (en knuffelen) zou ik voor mdma gaan.
Als je echt wilt spacen zou ik xtc nemen.
Er zijn héél veel verschillende soorten XTC verkrijgbaar, van Mercedes-Benzkes tot Rolexkes.![]()
![]()
De werkende stof in XTC is MDMA, of dat nu in een Rolex zit of in een Mercedesje..
Alleen de hoeveelheid M in de pil verschilt (en er van uitgaande dat er verder geen andere troep in zit)
Dus het maakt niet uit of je nu 200mg van een Rolex op hebt, of van een Mercedes..De werking blijft hetzelfde..
Alleen is de persoonlijke (gemoed)toestand ook heel belangrijk..
Als je je van te voren al beter/uitgeruster voelt wanneer je een Rolexje van 200mg neemt, en een maand later als je half verrot een Mercedes van 200mg neemt, zullen velen roepen dat de Rolexjes beter zijn, terwijl dit dus niet waar is(ook hier voor het gemak maar ff uitgaande dat in beide evenveel M zit, 200 mg)
Je laat het hier klinken alsof elke pil hetzelfde effect heeft.
(ook hier voor het gemak maar ff uitgaande dat in beide evenveel M zit, 200 mg)