#1
Hallo mede gebruikers,
Mijn naam is David *kuch kuch* en ik had een vraagje over het gebruik van XTC/MDMA.
Ik heb binnenkort 2 mooie feestjes achter elkaar waar maar 1 dag tussen zit. Nu heb ik al vaker XTC gebruik en ga daar altijd (naar mijn mening) verstandig mee om. Gooi altijd halfjes en probeer na elk gebruik het toch een maandje rustig te houden, maar nu wil ik op beide feestjes even hard genieten.
Los van het feit dat het niet goed voor je is om achter elkaar te gebruiken, wil ik graag weten wat voor effect het geeft wanneer je XTC gebruikt tijdens je "dinsdag" dip/depressie. Zover ik weet is je serotonine niveau laag tijdens je dip, dus zal de heropname van serotonine door de XTC niet optimaal zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of misschien iemand tips om van beide feesten even hard te genieten zonder er met een depressie rond te lopen.
Gr David
Mijn naam is David *kuch kuch* en ik had een vraagje over het gebruik van XTC/MDMA.
Ik heb binnenkort 2 mooie feestjes achter elkaar waar maar 1 dag tussen zit. Nu heb ik al vaker XTC gebruik en ga daar altijd (naar mijn mening) verstandig mee om. Gooi altijd halfjes en probeer na elk gebruik het toch een maandje rustig te houden, maar nu wil ik op beide feestjes even hard genieten.
Los van het feit dat het niet goed voor je is om achter elkaar te gebruiken, wil ik graag weten wat voor effect het geeft wanneer je XTC gebruikt tijdens je "dinsdag" dip/depressie. Zover ik weet is je serotonine niveau laag tijdens je dip, dus zal de heropname van serotonine door de XTC niet optimaal zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of misschien iemand tips om van beide feesten even hard te genieten zonder er met een depressie rond te lopen.
Gr David