Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC/MDMA tijdens "dinsdag" dip/depressie

XTC/MDMA tijdens "dinsdag" dip/depressie

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KabouterdavidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede gebruikers,

Mijn naam is David *kuch kuch* en ik had een vraagje over het gebruik van XTC/MDMA.

Ik heb binnenkort 2 mooie feestjes achter elkaar waar maar 1 dag tussen zit. Nu heb ik al vaker XTC gebruik en ga daar altijd (naar mijn mening) verstandig mee om. Gooi altijd halfjes en probeer na elk gebruik het toch een maandje rustig te houden, maar nu wil ik op beide feestjes even hard genieten.

Los van het feit dat het niet goed voor je is om achter elkaar te gebruiken, wil ik graag weten wat voor effect het geeft wanneer je XTC gebruikt tijdens je "dinsdag" dip/depressie. Zover ik weet is je serotonine niveau laag tijdens je dip, dus zal de heropname van serotonine door de XTC niet optimaal zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of misschien iemand tips om van beide feesten even hard te genieten zonder er met een depressie rond te lopen.

Gr David
g
green haze2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe je het ook bekijkt, het op het tweede feestje zal het lekkere gevoel van de xtc veel minder zijn, ik heb 1x 2 feestjes kort achter elkaar gebruikt, maar merkte dat ik de 2e keer eigenlijk alleen maar strak ging. En ik denk dat je hierdoor de dip alleen maar uitstelt, en hij daarom nog zwaarder zal vallen (als je er normaal al last van hebt) dit was bij mij tenminste wel zo.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, je gaat niet zo van dat tweede feest genieten zonder xtc als je gelooft dat het alleen een leuk feest is mét xtc. Dus haal dat idee eerst maar uit je kop, en dan heb je sowieso een leuk feest. Je gaat toch voor de muziek en de mensen, dat moet dan toch genoeg zijn om je mee te vermaken? Niet zeiken en gewoon één van de twee feestjes xtc nemen en de ander nuchter of dronken doormaken.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Compleet eens met wat ZERO- zegt, gewoon met een goede mindset dat 2e feestje ingaan, en dan wordt het vanzelf wel leuk. 2x zo snel achter elkaar XTC gebruiken wordt je de 2e keer alleen maar vaag van, heb je in ieder geval niet zo heel erg veel aan. Kies gewoon een feestje uit die het leukst lijkt en gebruik daar lekker X. De dip zal in ieder geval ietsjes zwaarder uitvallen als normaal, maar niet veel erger. Je serotonine is toch opgebruikt bij de eerste keer X, dus het zal niet nog meer opgaan. Als je de kater erna toch niet zoveel uitmaakt, waarom gebruik je dan geen speed bij een van de feestjes, en X bij een van de andere?
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben het ook helemaal eens met ZERO.
K
KabouterdavidLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor alle reacties!

Ik denk dat het idd een avondje drank en een avondje x gaat worden.
Het is niet zo dat ik per se op beide feesten wil gebruiken, maar als het mogelijk was zonder problemen had ik het wss wel gedaan, maar beter van niet dus. :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
2e avond heb je dan gemengde gevoelens.. Je voelt je wel lekker, maar toch ook wel een beetje gaar, heel apart.. Ik raad et af

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."