Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrohypnol

rohypnol

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#1
valium is in tegenstelling tot xanax en traxene toch vooral een slaappil?

wel als rohypnol 10x zo sterk is als valium denk ik dat je na inname gewoon zeer diep in slaapt valt? :tongueout:
c
charlotteLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat zijn jullie ervaringen met rohypnol en andere middelen bijvoorbeeld valium, zolpidem?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja erhm verslavend? wat wil je weten? of het fijn is? ja anders was het niet verslavend. droom toestand, lees "benzodiazepines" topic.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#4
had je dat niet in je vorige topic kunnen vragen?
Tja, wat voor ervaring wil je horen?
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#5
moet je gebruiken bij kennissen en dan hun huis trashen. Sehr geil. :P
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ach, je slaapt er lekker van, en als je wakker blijft terwijl je het neemt verlicht het angst en zenuwachtigheid en ontremt het je, je zou zomaar dingen kunnen doen waar je later spijt van krijgt en die je je niet eens herinnert. Ik neem het niet meer.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mij helpt het wel. Valium (5 mg), oxazepam (10 mg), mits in kleine hoeveelheden geslikt en liefst niet dagelijks heeft mij heel erg geholpen bij het afbouwen van de methadon. Maar rohypnol vind ik persoonlijk wat te heftig, zou ik niet zomaar aan beginnen. Noch aan andere benzo's in grote hoeveelheden. Zolang het medisch niet nodig is lijkt het me niet aan te raden als recreatief gebruik..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."