Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel teen kwijt

Gevoel teen kwijt

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan diverse oorzaken hebben. Hop hop, naar de dokter.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar heb je allemaal al gezocht? Het ligt vast op een plaats waarvan je later zegt van "Duh, dat ik daar niet meteen aan gedacht heb!"
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doktor bezoek is nodig, was al veel eerder nodig. Maar je bent helaas al veel te laat denk ik, met afsterving van je teen als gevolg wellicht
q
quirijn20Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het klinkt waarschijnlijk ongeloofwaardig maar ik ben na een feestje het gevoel in mijn linker grote teen kwijt geraakt.

het is al een tijd geleden gebeurt tijdens welcome to the future. Ik had voor de 2de keer pillen gebruikt en voor de eerste keer GHB. De dag na WTTF was mijn gevoel in mijn hele voet weg. Maar dat was na een dag terug getrokken tot alleen mijn grote teen. Dus ik dacht dat het gevoel in mijn grote teen ook wel terug zou komen. Nu een aantal maanden later is het nog steeds niet verdwenen. Is dit wel eens vaker gebeurt? Of slaat het nu nergens op wat ik zeg?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lekker dan.
Heb geen idee waar het door kan komen, dus ik kan je helaas niet helpen. Wel vreemd :confused:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit hoeft niet persé te maken kunnen hebben met je drugsgebruik.

Ga eens langs de dokter... Die kan je wellicht verder helpen :)
M
Ma BakerLid
01-01-2024, 00:00
#7
quirijn20 zei:
Het klinkt waarschijnlijk ongeloofwaardig maar ik ben na een feestje het gevoel in mijn linker grote teen kwijt geraakt.

het is al een tijd geleden gebeurt tijdens welcome to the future. Ik had voor de 2de keer pillen gebruikt en voor de eerste keer GHB. De dag na WTTF was mijn gevoel in mijn hele voet weg. Maar dat was na een dag terug getrokken tot alleen mijn grote teen. Dus ik dacht dat het gevoel in mijn grote teen ook wel terug zou komen. Nu een aantal maanden later is het nog steeds niet verdwenen. Is dit wel eens vaker gebeurt? Of slaat het nu nergens op wat ik zeg?
Klik om te vergroten...

Tss, al zo lang gewacht?? Je grote teen is behoorlijk belangrijk voor je evenwicht enzo.. Ik zou zeker naar de dokter gaan, en eerlijk zeggen wanneer dit begonnen is, want die hebben toch beroepsgeheim.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
quirijn20 zei:
Of slaat het nu nergens op wat ik zeg?
Klik om te vergroten...
Het slaat nergens op wat je zegt. Je hebt gewoon nog gevoel in die teen.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien heb je wel zo erg staan springen en dansen dat er een spier knel zit die richting je teen gaat? :wink: Bij dat soort dingen moet je gewoon naar je huisarts gaan. Kan van alles wezen.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ma Baker zei:
quirijn20 zei:
Het klinkt waarschijnlijk ongeloofwaardig maar ik ben na een feestje het gevoel in mijn linker grote teen kwijt geraakt.

het is al een tijd geleden gebeurt tijdens welcome to the future. Ik had voor de 2de keer pillen gebruikt en voor de eerste keer GHB. De dag na WTTF was mijn gevoel in mijn hele voet weg. Maar dat was na een dag terug getrokken tot alleen mijn grote teen. Dus ik dacht dat het gevoel in mijn grote teen ook wel terug zou komen. Nu een aantal maanden later is het nog steeds niet verdwenen. Is dit wel eens vaker gebeurt? Of slaat het nu nergens op wat ik zeg?
Klik om te vergroten...

Tss, al zo lang gewacht?? Je grote teen is behoorlijk belangrijk voor je evenwicht enzo.. Ik zou zeker naar de dokter gaan, en eerlijk zeggen wanneer dit begonnen is, want die hebben toch beroepsgeheim.
Klik om te vergroten...
Ik weet echt bijna zeker dat jij tomzor bent!
a
annnieLid
01-01-2024, 00:00
#11
heey,

ik weet niet of dit forum nog gelezen word maa rik heb zelfde problm, na weekendje xtc gevoel dikke teen kwijt. is dit bij jou nog terug gekomen of wist de docter wat t was?

grtz
I
Inspector NorseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aantal weken terug ook geen gevoel meer in mijn beide dikke tenen na gebruik xtc, geen idee of er een verband is met de twee maar na een 6 tal weken is het gevoel zo goed als terug

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."