Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsexamens en ritalin

examens en ritalin

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
x
xrayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb wel eens gehoord dat het gebruik van ritalin (een medicijn tegen ADHD) kan helpen met het studeren voor examens.

Wie heeft hier ervaring mee of weet hier iets over?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
In lichte dosis verhoogt het inderdaad je concentratie, maar of dat werkt bij jou, zul je wel zelf uit moeten vinden.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik gebruik al 2jaar relatine/ritalin voor m'n examens (er is wel vroeger adhd bij mij vastgesteld)
ik vind dat het zeker help om te studeren maar het heeft toch veel bijwerkingen, en veel negatieve kantjes, je kan het proberen maar test het op voorhand eens om te studeren op relatine/ritalin.
veel succes
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom studeren onder invloed van drugs? Zorg gewoon goed voor jezelf en begin op tijd. Dan heb je dat niet nodig.
Het enige wat ik tijdens examens/tentamens eventueel gebruik is Nervovit. Helpt ook bij de concentratie en om je rustig te houden. Het voordeel hiervan is dat het natuurlijk is, dus minder schadelijk.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dynarax :wink:
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#6
speed :wink:
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dynarax is goed voor de economie zonder twijfel, maar aan het studeren helpt het even goed als gezond eten. En ja gezond eten is een heel belangrijke factor voor je studievermogen, maar het zorgt er niet voor dat je grenzen kan verleggen.
Speed van de straat zou ik persoonlijk niet gebruiken, is met vuur spelen in mijn ogen.

Al jaren HET middel is Captagon = fenetylline. Werkt prima om te studeren. Als je er aan kan geraken zou ik dat voorkeur geven op Ritaline. Zijn allebei stimulerende middelen, en familie van het echte spul. Is wel niet bewezen dat het één beter zou werken dan het ander!!!!! “Enkel mijn mening en ervaring that’s it”.

Gewoon op eigen kracht is en blijft de veiligste en juiste keuze!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."