Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscodeine zonder recept

codeine zonder recept

13 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
a
amnesiahLid
01-01-2024, 00:00
#1
Codeine Tabletten (generiek) is op recept verkrijgbaar (= UR-geneesmiddel).
Codeïne kan maximaal 3 x per jaar met een maximum van 300 mg (= 30 tabletten van 10 mg of 15 tabletten van 20 mg) zonder recept op naam in de (eigen) apotheek worden verkregen

dit las ik ik kon er verder nergens wat over vinden, klopt dat?

hier is de link

http://www.consumed.nl/medicijnen/609/C ... n_generiek

later :beer: :smoke:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
mmm dat kan misschien wel kloppen in nederland maar in belgië zeker niet. hier mag niks van codeine nog verkocht worden tenzij voor terminale patienten enzo... het nadeel weegt naar het schijnt niet tegen de voordelen op. spijtig want codeine was ook mijn favorietje...
nu gewone benzo's...
a
amnesiahLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha ja benzo's zijn eigenlijk mijn favoriet maar al heel lang niet meer gehad, ook nie zo makkelijk te krijgen:(
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
miss binnenkort dan maar eens langs me apotheek :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik krijg heel gemakkelijk benzo's maar ja heb dan ook al jaren en jaren reumatische spierkramp en slapeloosheid en toestanden... en vorig jaar bij de dokter iets gaan vragen om rustig van te worden omdat ik van men wietverslaving af wou en ik nogal een agressief ding ben... moet je eens wat komedie spelen bij de dokter krijg je misschien ook alprozolam eneuh als je effe googled (op tetrazepam of alprozolam) en je hebt er de duiten voor over kan je het in de states ofzo wel bestellen maar believe me hier in de apotheek 11 euro voor 50 tabletten alprozolam van 0.5 mg en online 70 dollar voor 20 tabletjes...

dus als ik ze niet nodig heb voor ECHT gebruik ik ze recreatief met nog goed wat alcohol erij ook soms... maar dat geeft echt wel grote gaten int geheugen
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan in nederland echt niet zomaar codeine krijgen, en codeine is weinig fun after all, het is wel handig tegen ontwenningsverschijnselen, verder zou ik het niet nemen.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ken trouwens iemand die het ging shotten met zeer slechte afloop.
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Doodkapje
"als je effe googled (op tetrazepam of alprozolam) en je hebt er de duiten voor over kan je het in de states ofzo wel bestellen"


Mja let op hiermee want de gouden dagen van NROP en IOP zijn voorbij.
zelf heb ik tot een half jaar geleden contacten gehad met India, de Filippijnen, Amerika en Panama. Dat waren de 4 voor mij heeft jaren goed gegaan. En over een paar maand tijd vind je zelfs geen brufen meer online. Vinden miss wel… maar altijd vooruit betalen via WU of iets dergelijks. En vervolgens wachten……. Ik hou het voor gezien met online pharmacy.
Ben iets van een 2500 euro kwijtgeraakt door de DEA.: THNX ALLOT ASSHOLES!!.
http://www.dea.gov/photo_library7.html
Het mooie is ze kunnen je weinig maken als je geen container laat komen. Het nadeel ….. NO REFUNDS. Ah fuck, ik ben dronken en voel me te oud op deze forums.
Zal je wel een voorspelling doen.
Achter dit en een paar maanden zijn benzo’s en pijnstillers op opium basis het ding.
Wie nu een voorraad heeft houden. Alle kranen worden langzaam dichtgedraaid.
Dus achter 2 a 3 maanden heb je een hoop ziekte door ontwenning = Money.
Yes i know!!
a
amnesiahLid
01-01-2024, 00:00
#9
space scientist zei:
miss binnenkort dan maar eens langs me apotheek :grin:
Klik om te vergroten...

en is t gelukt ?:grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb geen problemen hoor om aan die spullen te komen. ik ga gewoon braafjes naar mijn dokter en vraag braafjes een recept. heb zelfs nog niet aan vervalsing gedaan dus...
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#11
mn stiefvader mag codeine kopen dus als dat nog is in huis is ga ik mij amuseren :P
a
amnesiahLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja via amerika vertrouw ik nie bestellen en is ook veel te duur, eerder via gm heb ik wel vaak valiums gehaald, kan er nu ook wel 1 gebruiken:P
maar mn psychopaat is het daar niet mee eens, heb ook seroquel, fevarin enz en benzos vind ie niet nodig omdat ik verslavingsgevoelig ben volgens hem :stoned: , maarja steek wel weer een joint op:grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha jou psychopaat zou toch geen gelijk kunnen hebben zeker??? :wave:
a
amnesiahLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha ja gedeeltelijk, had eerder soms een pakje van 30 x 10mg diazepam in een weekje op, maar dan 3 weken weer niks tot het volgende pakje:P dus verslaafd nee:wink: maar behalve dat af en toe kan ik ze ook gewoon wel goed gebruiken een lage dosis, maar dat vertrouwt ie dus nie :beer: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."