ik neem tijdens de examens soms eens een kwartje relatine, meer kan ik niet aan
#2
Wie gebruikt er weleens medicijnen die eigenlijk van iemand anders zijn? En waarom? Het schijnt dat veel mensen tegenwoordig Ritalin (medicijn voor ADHD) gebruiken voor de concentratie bijvoorbeeld......
#3
Inderdaad gebruiken heel wat mensen medicijnen voor andere doeleinden dan de medische. Zoals je al zegt Rilatine.
Als je daar wat meer over wil weten zou ik zoeken over rilatine in de zoekfunctie.
Ook worden er kalmeringsmiddelen en slaapmiddelen enzo gebruikt. Dacht dat die onder de benzo's hoorden.?
Maar eigenlijk he: Medicatie=Drugs
#4
I know, vraag me alleen af welke medicijnen het meest populair zijn en hoe ze te verkrijgen zijn.........
#5
Mjah ik verkocht vroeger altijd mn weekelijkse ritalin aan een vriend, kon ik daar weer games van kopen :P
#6
Dus jij had Ritalin (Rilatin) voorgeschreven gekregen,Dat is toch normaal voor mensen met ADHD, Als je dat niet hebt,dat ADHD ga je daar dan ook op spacen?
#7
als je het niet hebtga je er juist vanspace
of wasdat niet je vraag?
#8
wou ff weten als je ritalin gebruikt zonder dat je adhd hebt wat het effect dan is.
#9
Aangezien het actieve bestanddeel van rilatine een cocaïnederivaat is, heeft het een amfetamine-achtig effect voor niet-adhd-ers.
#10
Verplaatst
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.