Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedicijnen..........

Medicijnen..........

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik neem tijdens de examens soms eens een kwartje relatine, meer kan ik niet aan :grin:
L
LensLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie gebruikt er weleens medicijnen die eigenlijk van iemand anders zijn? En waarom? Het schijnt dat veel mensen tegenwoordig Ritalin (medicijn voor ADHD) gebruiken voor de concentratie bijvoorbeeld......
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad gebruiken heel wat mensen medicijnen voor andere doeleinden dan de medische. Zoals je al zegt Rilatine.

Als je daar wat meer over wil weten zou ik zoeken over rilatine in de zoekfunctie.

Ook worden er kalmeringsmiddelen en slaapmiddelen enzo gebruikt. Dacht dat die onder de benzo's hoorden.?

Maar eigenlijk he: Medicatie=Drugs :wave:
L
LensLid
01-01-2024, 00:00
#4
I know, vraag me alleen af welke medicijnen het meest populair zijn en hoe ze te verkrijgen zijn.........
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mjah ik verkocht vroeger altijd mn weekelijkse ritalin aan een vriend, kon ik daar weer games van kopen :P
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus jij had Ritalin (Rilatin) voorgeschreven gekregen,Dat is toch normaal voor mensen met ADHD, Als je dat niet hebt,dat ADHD ga je daar dan ook op spacen?
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je het niet hebtga je er juist vanspace:)
of wasdat niet je vraag?
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wou ff weten als je ritalin gebruikt zonder dat je adhd hebt wat het effect dan is. :wink:
T
The_Wimmerd_Of_OzzzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aangezien het actieve bestanddeel van rilatine een cocaïnederivaat is, heeft het een amfetamine-achtig effect :smilingimp: voor niet-adhd-ers.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Verplaatst

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."