#1
Ik dank u allemaal voor jullie reacties, speeseend ik heb die site bekeken.
Er staat heel goede informatie, bij dankje. Maar ik wil helemaal zonder pilletjes af van die xanax. Wat heel moeilijk is momenteel, maar ik denk dat het na een week ofzo beter zal gaan. Ik ga wekelijks ook naar de psychiater hiervoor, en daar zeggen ze ook dat het heel moeilijk is. Maar ik wil echt op mn tanden bijten, ik heb momenteel echt nergens zin in. Maar mn enige hoop is dat ik me na een week of missn 2 beter zal voelen. Daarvoor ga ik heel erg op mn tanden bijten, normaal ontstress ik me door te lopen, maar ik heb echt geen energie hiervoor. Maar waarvoor ik natuurlijk blij ben is dat ik niet meer dan een maand heb gebruikt. Wat bij benzo's nog altijd veel te veel is, maarja als ik op sites lees zijn er mensen bij die 4-5 jaar xanax hebben gebruikt en ervan moeten afkicken wat heel zwaar moet zijn. Ik dank jullie allemaal voor jullie steun
. Schrijf wat je wil, alles is welkom, en jullie geven me motivatie, elke bericht dat ik lees helpt me.
Dank u
Er staat heel goede informatie, bij dankje. Maar ik wil helemaal zonder pilletjes af van die xanax. Wat heel moeilijk is momenteel, maar ik denk dat het na een week ofzo beter zal gaan. Ik ga wekelijks ook naar de psychiater hiervoor, en daar zeggen ze ook dat het heel moeilijk is. Maar ik wil echt op mn tanden bijten, ik heb momenteel echt nergens zin in. Maar mn enige hoop is dat ik me na een week of missn 2 beter zal voelen. Daarvoor ga ik heel erg op mn tanden bijten, normaal ontstress ik me door te lopen, maar ik heb echt geen energie hiervoor. Maar waarvoor ik natuurlijk blij ben is dat ik niet meer dan een maand heb gebruikt. Wat bij benzo's nog altijd veel te veel is, maarja als ik op sites lees zijn er mensen bij die 4-5 jaar xanax hebben gebruikt en ervan moeten afkicken wat heel zwaar moet zijn. Ik dank jullie allemaal voor jullie steun
. Schrijf wat je wil, alles is welkom, en jullie geven me motivatie, elke bericht dat ik lees helpt me. Dank u