Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnce again Rohypnol/flunitrazepam.

Once again Rohypnol/flunitrazepam.

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, vroeger gebruikte ik ook wel roopies.

Maar ik vind het alleen maar onhandig dat je je niks meer kan herinneren.

Altijd op msn navragen of je geen rare dingen hebt gezegd.

Ik vind Valium nog lekkerder ook.
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
K, blijkbaar is de reputatie van flunitrazepam nog steeds de mythe die ze altijd geweest is.
Door enkele artikels over deze pillen geschreven door meestal sensatiebeluste journalisten.
(srry no more source)
Hebben ze een status verkregen die ze niet waard zijn. Toegegeven het is link spul, maar de werking ervan verschilt niet zo veel van andere slaapmiddelen. Het enige verschil is dat je veel sneller het contra effect hebt bij inname van grote hoeveelheden, 5 tot 15 tab’s van 1 mg.
En dan ja is het een geweldige rush “waarschijnlijk” maar daar herinner je dan toch niets meer van. Enkel schuldgevoel en 3 dagen sufheid. Als je al geen geweldige troep maakt van je huis/slaapkamer. Even zeer gevaarlijk zijn Mogadon en Halcion, hebben in hun tijd ook een hype gecreëerd waarvan je zou gaan denken, DAT is wat ik moet gedaan hebben….. De ultieme kick. Wel vergeet het maar, is best wel lekker, maar weegt zeker niet op tegen het beestje dat ze planten in je hoofd. Bijna zonder fout blijft het met dat spul niet bij 1 keer.
Zijn niet alleen geestelijk erg verslavend, maar ook lichamelijk bij voortgezet gebruik. Mijn ervaring is in ieder geval dat het zijn geld zeker niet waard is. Maar hey mij moet je niet geloven probeer het gerust eens zelf.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hou onwijs van ze ja.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog nooit een tegengekomen, ben toch wel eens benieuwd, maar dus niet echt een aanrader?
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#5
rohypnol + speed => lekker spacen dit mmmmm lang geleden zo'n groene roofie heb gehad.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
lol @ oud topic

vroeg me al af of fnea al uit de kliniek was :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."