#1
Ja, vroeger gebruikte ik ook wel roopies.
Maar ik vind het alleen maar onhandig dat je je niks meer kan herinneren.
Altijd op msn navragen of je geen rare dingen hebt gezegd.
Ik vind Valium nog lekkerder ook.
Maar ik vind het alleen maar onhandig dat je je niks meer kan herinneren.
Altijd op msn navragen of je geen rare dingen hebt gezegd.
Ik vind Valium nog lekkerder ook.
